    From: Marek Kanarek <y...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: monitor lcd dla 2 kompów
    Date: Thu, 21 Apr 2011 09:52:10 -0700 (PDT)

    Witam!
    Przymierzam się do kupna niedrogiego (używanego) monitora LCD który
    chcę podłączyć naraz do 2 kompów tak, żeby móc łatwo przełączać między
    nimi np. przyciskiem z przodu obudowy monitora, w każdym razie bez
    przełączania kabli. Kiedyś miałem taki monitor (ale CRT).

    Słyszałem że nie ma z tym problemu, bo monitory LCD standardowo mają 2
    wejścia sygnałowe.
    Z drugiej strony słyszałem że jednak proste to nie jest, bo będę
    musiał zmienić karty graficzne :-(( (mam NVIDIA GEForce FX 5200)
    Pytania:
    1) czy to prawda
    2) jeśli prawda to czy są jakieś przejściówki?
    3) czy możecie polecić jakiś model.
    Pozdrawiam, Yarroll