  • Data: 2012-07-30 23:09:49
    Temat: moduły radiowe o powtarzalnym czasie propagacji?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    Potrzebuję przesłać sygnał 0/1 z czujnika na odległość ~500m. Raczej
    radiowo, teren prawie otwarty ale nie wiem co może się nagle mi w nim
    zjawić- nie mam na to wpływu. Krytyczny jest czas reakcji - chodzi o
    pomiar czasu dotarcia elementu z A do B, jeśli ten czas jest różny -
    oznacza to problemy po drodze, im szybciej zostaną wykryte - tym lepiej.
    Różnica czasu rzędu 0.1s jest niedopuszczalna.

    Czy ktoś coś ... w temacie modułów OEM radiowcych na 446MHz itp pasma,
    które miałyby powtarzalne i udokumentowane równe czasy reakcji (w
    dodatku jak najkrótsze)?
    Czy zostaje mi konstruowanie foto-linii na IR/Laser i modlenie się by
    nic nie wlazło pomiędzy? (zwierze, człowiek, ptak, pająk na
    odbiornik/nadajnik?). Znaczenie ma również pobór prądu z baterii, więc
    foto-ir-pętla działająca cały czas online może się po tygodniu okazać
    zbyt prądożerna.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173