  • 1. Data: 2012-10-20 11:55:17
    Temat: moduł BY z obsługą audio?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W handlu dostępne są stosunkowo niedrogie moduły Bluetooth, które można
    wykorzystać do komunikacji z uC przez port szeregowy. Zastanawiam się
    czy może dostępne byłoby w handlu coś takiego, z dodatkową możliwością
    transmisji audio? To znaczy łączymy taki moduł z telefonem komórkowym
    sterując nim za pomocą komend AT, a dodatkowo mamy do dyspozycji
    analogowe wejście i wyjście audio, przez które możemy przesyłać i
    odbierać dźwięk (słuchawka BT)?

  • 2. Data: 2012-10-20 18:16:26
    Temat: Re: moduł BY z obsługą audio?
    Od: Pawel2420 <z...@n...pl>

    W dniu 2012-10-20 11:55, Atlantis pisze:
> [...]
    > sterując nim za pomocą komend AT, a dodatkowo mamy do dyspozycji
    > analogowe wejście i wyjście audio, przez które możemy przesyłać i

    Jak najbardziej jest to możliwe. Proste moduły mają do audio tylko
    interfejs PCM a te bardziej wyrafinowane również wejścia i wyjścia
    analogowe.

    Paweł

  • 3. Data: 2012-10-20 19:57:07
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > wejście i wyjście audio, przez które możemy przesyłać i odbierać dźwięk

    WT32
    Nabyłem swego czasu celem zrobienia bezprzewodowych głośników do komputera,
    ale nie miałem jeszcze czasu tego zrealizować.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/