  • 31. Data: 2009-08-10 05:08:08
    Temat: Re: modem HSDPA z GPS
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Piotr M <x...@x...pl> Odpowiedz na news:h5j65d$f3m$3@news.onet.pl:

    > Tzn źle zapytałem. Kiedy będziesz w online (w sensie pod zasięgiem),
    > zablokujesz wszystkie punkty dostępu do netu (te gsm i wifi) to AGPS nie
    > pójdzie wcale? W założeniu że telefon nie miał zaktualizowanych danych.

    Same pasmo GSM bez internetu nic nie da.

    > Jednym słowem, AGPS potrzebuje neta czy zasięgu GSM? Wspomaga się
    > informacją z bazy GSM ale bierze ją bezpośrednio od operatora czy z
    > netu?

    AGPS potrzebuje internetu. Ściąga przez niego dane o aktualne pozycji
    setalitów dla danego miejsca. Przy połączeniu GSM dane po lokalizacji są
    dokładniejsze, bo stacje bazowe które wspierają AGPs pomagają w tym.
    W przypadku połączenie nie GSMowego te dane są mniej dokładnie, ale
    wystarczające do znacznego przyśpieszenie złapania fixa.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 32. Data: 2009-08-10 05:09:35
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Leszek K." <l...@n...pl> Odpowiedz na

    > A co to?

    System operacyjny Windows, który pozawala sterować funkcjami urządzenia.

    > Nie mam takiej opcji. Jedyne związane z AGPS to włącz lub wyłącz
    > "podpowiedzi" co włącza lub wyłącza wstępną lokalizację.

    Także mozna bardziej szczegółowo ustawić AGPSa.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 33. Data: 2009-08-10 05:38:11
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 05:09:35 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > "Leszek K." <l...@n...pl> Odpowiedz na

    > System operacyjny Windows, który pozawala sterować funkcjami urządzenia.

    Windows Mobile w C905? Nijak. Tylko Java.