  • 41. Data: 2005-03-25 18:56:13
    Temat: Re: młodociany hosting
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 25 Mar 2005 18:29:06 +0100, użyszkodnik Ryszard Rączkowski
    <w...@p...pl> napisał:

    > Skoro jest dobry, to świadczy DOBRE usługi a nie byle jakie. Chyba
    > logiczne?

    ale na jakosc uslugi nie sklada sie wylacznie jakosc lacza, jest wiele
    innych czynnikow wplywajacych na ostateczny efekt

    > Jeśli ktoś jest dobrym księgowym, to nie ogłasza się, że za 10 zeta
    > przyjedzie i wypełni za Ciebie PIT.

    skad wiesz czy ten dobry księgowy nie zaczynal od wypelniania pitów za
    10zł żeby dorobic na studiach ???
    byl dobry, nie wyrabial sie z robota to cyknal ceny do gory aby
    pracowac mniej a zarabiac wiecej

    > Nie, przeszkadzać mu będzie jedynie to, gdy w przewodniku po obiektach
    > handlowych, jego biznes znajdzie się obok jakiegoś brudnego bazarku. Wkurza
    > jedynie sąsiedztwo, takie stawianie wspólnego mianownika.

    alez przeciez wydal razem z 2 innymi kolesiami exkluzywny przewodnik
    po dobrych jego zdaniem uslugach nie majacy nic wspolnego z pełnym
    taniochy bazarem o nazwie allegro.
    to go boli ze o jego superhiper exkluziv uslugach nie wie prawie nikt,
    a po bazarze dreptają wszyscy :/

    --
    futszaK
    601061867

  • 42. Data: 2005-03-25 18:56:29
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 25 Mar 2005 17:11:52 +0100, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@k...org.pl> napisał:

    > To się nadaje do sygnaturki.

    nie wywoluj wilka z lasu bo sobie wrzuce

  • 43. Data: 2005-03-25 19:02:15
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 25 Mar 2005 18:30:48 +0100, użyszkodnik Ryszard Rączkowski
    <w...@p...pl> napisał:

    > Absolutnie nie, chcę jedynie, aby nie był on reklamowany tam, gdzie ja
    > lubię czytywać.

    ooooj Rysiu, nie chodz w takim razie tam gdzie takie rzeczy reklamuja,
    a to ze ktos sie reklamuje nie oznacza przymusu kupowania od niego
    czegokolwiek

    > I takie argumenty zawsze lubiłem najbardziej. :D

    niestety w tym momencie Twój przedśpiewca ma racje

    > Ależ ja to doskonale rozumiem, jednak kiedy ktoś ośmieli się skrytykować
    > usługi tego poziomu, to zaraz krzyk, że chamstwo, arogancja.

    jak komus nie odpowiada to przechodzi obok, jak zaczyna na to glosno
    narzekac to oznacza ze prawdopodobnie szkodzi to jego interesom

  • 44. Data: 2005-03-25 22:01:50
    Od: "[cookie]" <c...@p...com>

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> wrote:

    > Z jednej strony portale, czy wielkie serwisy, jak Allegro i oddziały
    > korporacji, które zamawiają hosting tylko dlatego, bo tak nakazuje im
    > centrala.

    Allegro nie korzysta i nie korzystało z hostingu :)

    >Z wszystkich hipermarketów Polsce ty - IIRC - tylko w warszawskim Leclerc
    >mogę zrobić zakupy przez internet.

    jakies 4 lata temu robilem zakupy internetowe w poznanskim TO-TU,
    a niedlugo potem szumnie ten rynek próbowala zdobyć sieć Żabka.

    jesli chodzi o typowo hipermarketowy handel (mydlo i piwidlo), to w
    wielkopolsce od dluzszego czasu króluje sieć 'Piotr i Paweł", ktorą
    cenią sobie zwłaszcza goście targowi.

    powyższe to oczywiscie sieci detaliczne marketów "tradycyjnych", które
    w pewnym momencie rozszerzyły działalność na internet..

    Każde większe miasto ma co najmniej jeden hipermarket z dodatkowym
    "interface" sieciowym :)

  • 45. Data: 2005-03-26 02:09:21
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał:

    > jak komus nie odpowiada to przechodzi obok, jak zaczyna na to
    > glosno narzekac to oznacza ze prawdopodobnie szkodzi to jego interesom

    A przyszło Ci do głowy, że ktoś narzeka, bo nie może przejść obok, gdyż
    ktoś mu się narzuca, jak np. akwizytorzy?
    Jeśli łażą ludziom po domach i śmiecą pod drzwiami reklamówkami niskiej
    jakości ale bardzo tanich rzeczy, to jak można obojętnie przejść? To może
    wkurzyć.

    --

    Rico - antysocjalizm i proglobalizacja gwarantowane.
    "Z punktu widzenia obiegu gospodarczego, podatki mają

  • 46. Data: 2005-03-26 02:10:09
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał:

    > ale na jakosc uslugi nie sklada sie wylacznie jakosc lacza, jest wiele
    > innych czynnikow wplywajacych na ostateczny efekt

    Jakość usługi IT to 80% umiejętności człowieka i 20% niezawodności sprzętu
    + ryzyko zdarzeń losowych.

    > skad wiesz czy ten dobry księgowy nie zaczynal od wypelniania pitów
    > za 10zł żeby dorobic na studiach ???

    Jeśli ZACZYNAŁ, to nie był wtedy dobrym księgowym a nowicjuszem, to chyba
    logiczne? No i będąc tym nowicjuszem coś robił, aby zarabiać więcej.
    Co robił? Zapewne podnosił jakość swych usług.

    > byl dobry, nie wyrabial sie z robota to cyknal ceny do gory aby
    > pracowac mniej a zarabiac wiecej

    A wiesz o tym, że jeśli nie wyrabiał się z robotą, to musiał mieć sporo
    klientów czyli miał RENOMĘ. Jeśli świadczył by usługi byle jakie, to
    klientów by nie miał prawie wcale. Przyłazili by tylko najbiedniejsi,
    którzy chcą byle najtaniej.
    Pomyśl nieco o przyczynach: awansu w hierarchii dokonują KLIENCI a nie
    mniemanie usługodawcy o sobie i swych umiejętnościach. W artykuje z DI mowa
    była o niesolidnym hostingowcu. Myślisz, że świadcząc usługi na TYM
    poziomie awansuje?

    > to go boli ze o jego superhiper exkluziv uslugach nie wie prawie nikt,
    > a po bazarze dreptają wszyscy :/

    Tylko jakim cudem jego exkluziv sklep istnieje, skoro nia ma klientów?

  • 47. Data: 2005-03-26 09:53:45
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 26 Mar 2005 03:09:21 +0100, użyszkodnik Ryszard Rączkowski
    <w...@p...pl> napisał:

> [...]
    > Jeśli łażą ludziom po domach i śmiecą pod drzwiami reklamówkami niskiej
    > jakości ale bardzo tanich rzeczy, to jak można obojętnie przejść? To może

    pryszczatego linuxiarza stac na oplacenie akwizytora sprzedajacego
    uslugi po 10zł albo na wydrukowanie ulotek ???
    a moze na Twoje płatne konto z zabezpieczeniem antyspamowym przychodza
    oferty ???
    pacz, ja mam konto na tym samym serverze i jakos nic takiego mi nie
    przychodzi wiec chyba szukasz dziury w całym

  • 48. Data: 2005-03-26 10:04:33
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 26 Mar 2005 03:10:09 +0100, użyszkodnik Ryszard Rączkowski
    <w...@p...pl> napisał:

    > Jakość usługi IT to 80% umiejętności człowieka i 20% niezawodności sprzętu
    > + ryzyko zdarzeń losowych.

    wiec sugerujesz ze nie mozna wykazac swoich umiejetnosci na polu
    administracja+tworzenie servisu na pececiaku za pare stówek
    postawionym na SDI ???
    jakos ja postawilem sobie takiego peceta w domu do poczty+jakies
    proste www i jakos dziala od wielu miesiecy, restartuje go wylacznie
    jak go fizycznie przenosze, 0 problemow sprzetowych

    > Jeśli ZACZYNAŁ, to nie był wtedy dobrym księgowym a nowicjuszem, to chyba
    > logiczne? No i będąc tym nowicjuszem coś robił, aby zarabiać więcej.
    > Co robił? Zapewne podnosił jakość swych usług.

    alez nie mam zamiaru tutaj z Toba polemizowac, pisalem o tym wczesniej
    wspominajac o inwestowaniu w siebie

> [...]
    > klientów czyli miał RENOMĘ. Jeśli świadczył by usługi byle jakie, to
    > klientów by nie miał prawie wcale. Przyłazili by tylko najbiedniejsi,

    na poczatku bierze sie jak leci, wraz z rozwojem i nabieraniem
    poczucia wartosci + renomy wsrod klientow zaczyna sie wybrzydzac
    stopniowo ewoluując w kierunku lepszych klientow, ot naturalna kolej
    rzeczy nie tylko w przypadku uslug hostingowych

> [...]
    > mniemanie usługodawcy o sobie i swych umiejętnościach. W artykuje z DI mowa
    > była o niesolidnym hostingowcu. Myślisz, że świadcząc usługi na TYM

    w artykule byla mowa o tym ze bylejakość =
    nie_prowadzenie_dzialalnosci_gospodarczej, autor wychodzi z zalozenia
    ze gwarancja dobrej jakosci uslug jest fakt ze swiadczy je firma a nie
    pryszczaty linux-iarz

    > Tylko jakim cudem jego exkluziv sklep istnieje, skoro nia ma klientów?

    a moze z powodu niedostosowania sie do potrzeb rynku wlasnie
    bankrutuje a jednym z tego syndromow jest lament wlasciciela na
    wrrrednych pryszczatych linux-iarzy ktorzy swoimi hostingami na SDI
    zabieraja mu klientow ????

  • 49. Data: 2005-03-27 10:27:31
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał:

    > jakos ja postawilem sobie takiego peceta w domu do poczty+jakies
    > proste www i jakos dziala od wielu miesiecy

    Ale pytanie zasadnicze: Czy służy Ci on do komercyjnego świadczenia usług
    hostingowych?

    --

    Rico - antylepperyzm i antyradiomaryjność gwarantowane.
    "Trzeba rozpocząć wielkie modły o nawrócenie Europy. (...)

  • 50. Data: 2005-03-28 10:15:03
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl>

    wer wrote:
    > Ale chodzi o ceny laczy dla firm hostingowych, a te sa wysokie, albo
    > bardzo wysokie. Duzy udzial w tym ma dzialanie jednej firmy. Cena
    > laczy dla osob prywatnych ma tu niewielkie znaczenie, no chyba, ze
    > mowimy o hostingu na SDI.
    Nie sadze zeby ceny lacz byly az tak wysokie. Oczywiscie zawsze maga byc
    nizsze ale w chwili obecnej dobre lacza koszztuja w granicach 800 zl za
    1 mb/s a ta cena wg. mnie jest ok. Niestety tansze lacza beda sie
    wiazaly z gorszymi urzadzeniami a co za tym idzie z gorsza jakoscia itd.

    > Normalne jest, ze kazda firma szuka mozliwosci obnizenia kosztow. Te
    > 500 zl wiecej za hosting to np reklama w gazecie. Firma nie jest od
    > tego, zeby wydac pieniadze na hosting, tylko od tego, zeby jak
    > najwiecej
    > zarobic.

    No coz ale zeby zarobic trzeba inwestowac. Co to za firma ktora zaraz po
    powstaniu zaczyna onizac koszty obnizajac zarazem swoj prestiz ? Nie
    sadze aby taki biznes przetrwal. Pozatym internet to tez reklama i
    obawiam sie ze w dzisiejszych czasach nawet bardziej skuteczna niz
    gazeta ktora kasuje niejednokrotnie od 500 zl w gore za publikacje 1
    reklamy ;) Wiec jak juz patrzymy tak z punktu ekonomicznego to
    inwestycja w reklame w gazecie staje sie malo skuteczna (kazdy omija
    strony z reklamami chyba ze sie nudzi) i wydawanie na nia pieniedzy jest
    niepotrzebne.

    > Dla wielu firm strona internetowa jest malym dodatkiem.

    I blad !

    > Firma kupujaca przedstawicielom skody zamiast mercedesow jest pazerna.
    > Dopoki kazdy przedstawiciel handlowy nie bedzie jezdzil mercedesem to
    > nasz kraj nie bedzie normalny.

    Daj dla porownania cos bardziej zblizonego do cen hostingu bo to
    porownanie nie jest najlepsze. Firma kupujaca hosting za 5 zl nie kupi
    handlowcowi nawet rowera za 150 zl w pospolitym hipermarkecie.

> [...]
    > takiej osoby maly wydatek. Poza tym jest nacisk na obnizanie cen, bo
    > ja widzialem, ze mozna miec hosting za 50 zl, a wy wolacie 600 zl.
    > Trudno czesto wytlumaczyc, ze wynika to z wielu powodow, koszt lacza,
    > koszt obslugi, koszt serwerow. Dla wiekszosci cena jest podstawowym
    > kryterium wyboru. Jesli ktos zobaczy hosting za 50 zl rocznie, to
    > nawet jesli mu sie nie spodoba oferta z innych powodow, to bedzie
    > szukal hostingu w
    > podobnej cenie. Niewiele osob zdaje sobie sprawe z kosztow utrzymania
    > hostingu. Do tego dochodzi darmowy hosting w roznych serwisach. Sa

    No coz wiec szukajmy wszystkiego za darmo ;) Zawsze ktos cos daje za
    darmo ;) Tylko to za darmo nie do konca zawsze jest za darmo. Bynajmniej
    hostingu za darmo jeszcze nie widzialem. Co do tych ktorzy zakladaja
    firme jednoosobowa i tak naprawde nie wiedza co chca robic to nie
    nazwalbym firma.

    > Wytlumacz teraz firmie, ktora ma hosting za 50 zl rocznie, ze powinna
    > placic 600 zl. Zycze duzo szczescia.

    Firmie owszem. Zadna normalna firma zatrudniajaca min 20 osob nie ma
    hostingu u pseudoprovidera za 50 zl. A moze znasz taka ? Mysle ze bez
    problemu by sie ich przekonalo ;)
    Pozatym koszty sa zwiazane z jakoscia. I nie zawsze chodzi tutaj o to ze
    ten serwer jest lepszy a ten gorszy. W wiekszosci przypadkow firmy
    wymagaja wsparcia a co moze im dac taki koles co sam kupuje gdzies i
    daje innym ? Nic nie moze dac. Zadnego wsparcia. W wiekszosci przypadkow
    ci pseudoproviderzy poza komorka nie maja nawet normalnych telefonow. O
    takich hostingach tutaj piszemy ;)