eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipmłodociany hostingRe: młodociany hosting
  • From: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    References: <d1poh7$9en$1@lt.wsisiz.edu.pl>
    <m...@4...com>
    <424314e3$1@news.home.net.pl>
    <k...@4...com>
    <424418fc$1@news.home.net.pl>
    <0...@4...com>
    <42444a37$1@news.home.net.pl>
    <m...@4...com>
    Subject: Re: młodociany hosting
    Date: Sat, 26 Mar 2005 03:10:09 +0100
    Lines: 38
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1478
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1478
    NNTP-Posting-Host: 80.53.254.74
    Message-ID: <4244c3f3$3@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1111802867 80.53.254.74 (26 Mar 2005 03:07:47 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: w...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!n
    ot-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:71527
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał:

    > ale na jakosc uslugi nie sklada sie wylacznie jakosc lacza, jest wiele
    > innych czynnikow wplywajacych na ostateczny efekt

    Jakość usługi IT to 80% umiejętności człowieka i 20% niezawodności sprzętu
    + ryzyko zdarzeń losowych.

    > skad wiesz czy ten dobry księgowy nie zaczynal od wypelniania pitów
    > za 10zł żeby dorobic na studiach ???

    Jeśli ZACZYNAŁ, to nie był wtedy dobrym księgowym a nowicjuszem, to chyba
    logiczne? No i będąc tym nowicjuszem coś robił, aby zarabiać więcej.
    Co robił? Zapewne podnosił jakość swych usług.

    > byl dobry, nie wyrabial sie z robota to cyknal ceny do gory aby
    > pracowac mniej a zarabiac wiecej

    A wiesz o tym, że jeśli nie wyrabiał się z robotą, to musiał mieć sporo
    klientów czyli miał RENOMĘ. Jeśli świadczył by usługi byle jakie, to
    klientów by nie miał prawie wcale. Przyłazili by tylko najbiedniejsi,
    którzy chcą byle najtaniej.
    Pomyśl nieco o przyczynach: awansu w hierarchii dokonują KLIENCI a nie
    mniemanie usługodawcy o sobie i swych umiejętnościach. W artykuje z DI mowa
    była o niesolidnym hostingowcu. Myślisz, że świadcząc usługi na TYM
    poziomie awansuje?

    > to go boli ze o jego superhiper exkluziv uslugach nie wie prawie nikt,
    > a po bazarze dreptają wszyscy :/

    Tylko jakim cudem jego exkluziv sklep istnieje, skoro nia ma klientów?

    --

    Rico - antysocjalizm i proglobalizacja gwarantowane.
    "Z punktu widzenia obiegu gospodarczego, podatki mają
    neutralne znaczenie!" - Łukasz Foltyn w www.lewica.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: