-
11. Data: 2018-12-30 16:40:13
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2018-12-30 o 13:45, RadoslawF pisze:
>
> Tyle że wypadek w którym szkodę poniosły dwa zderzaki to nie to samo
> co taki w którym zginęły dwie osoby. W dodatku na przejściu dla pieszych.
Dokładnie.
No i co trzeba zrobić, żeby ofiary przeleciały 50 metrów?
Tego się nawet nie udało "miszczom prostej" z Jeleniej Góry.
Tylko mistrz w BMW tak potrafi.
--
Irokez
-
12. Data: 2018-12-30 17:37:33
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: JDX <j...@o...pl>
On 2018-12-30 13:09, wowa wrote:
[...]
> http://prentki-blog.pl/ilosc-wypadkow-a-marka-i-ilos
c-zarejestrowanych-samochodow-jak-wypada-bmw/.
Chociaż nigdy nie miałem, to zawsze wiedziałem, że Deu to świetne auta. :-)
-
13. Data: 2018-12-30 17:58:41
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Dnia Sun, 30 Dec 2018 07:16:49 -0800 (PST), j...@j...org
napisał(a):
> Że tak powiem, bredzisz.
Daj se spokój, konik to nieuleczalny przypadek. Ciągle mu się zdaje że
kierowcy to inny, lepszy gatunek homo.
--
Jacek
I hate haters.
-
14. Data: 2018-12-30 18:03:22
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: "P.B." <p...@w...pl>
Dnia Sun, 30 Dec 2018 13:02:58 +0100, Cavallino napisał(a):
> Nie - za mała separacja ruchu samochodowego od ruchu rowerowego i
> pieszych, brak obwodnic i szybkich przelotów przez miasta.
świetny komentarz z Twittera wysłany przez TVP Korea:
"Mamy teorię, że gdyby zlikwidować przejścia dla pieszych, to w Polsce
ginęłoby mniej osób. Te kilka białych pasów na jezdni daje pieszym złudne
poczucie, że statystyczny polski kierowca ma mózg."
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
15. Data: 2018-12-30 18:55:32
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 30-12-2018 o 16:16, j...@j...org pisze:
>
> Może kiedyś taki trafi na ciebie lub twoją rodzinę,
PLONK
-
16. Data: 2018-12-30 19:02:01
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 30-12-2018 o 16:19, PiteR pisze:
> na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:
>
>
>>> Dużo podobnych wypadków. Za niskie kary?
>>
>> Nie - za mała separacja ruchu samochodowego od ruchu rowerowego i
>> pieszych, brak obwodnic i szybkich przelotów przez miasta.
>
> Podobno dalsze zalewanie krajobrazu betonem to ślepa uliczka.
Hodowla kapeluszników jest jeszcze bardziej ślepą uliczką...
>> A tendencja jest odwrotna - drogi szybkiego ruchu w odwrocie,
>> burzy się przejścia podziemne i naziemne, za to propaguje zebry co
>> 50 m.....
>
> Bo przejścia chyba nie podlegają pod nadzór budowlany?
A co ma piernik do wiatraka?
>> Na zachodzie tranzyt jest od ruchu miejskiego odseparowany
>> praktycznie w 100%, w Polsce jeszcze długo nie będzie, zwłaszcza
>> jeśli wiochę na drogach krajowych masz co 2 km, a nowe drogi
>> szybkiego ruchu są opóźnione po 10 lat i więcej....
>
> W Anglii są śpiące policjanty i zagięcia drogi w okolicy przejśca.
Problem nie jest w tym, co jest w okolicach przejść, tylko w tym czy da
się przejechać przez miasto, albo nawet z dzielnicy do dzielnicy
tranzytem, drogą szybkiego ruchu i bez przejść dla pieszych.
Wystarczy takie możliwości zapewnić i nikt nie będzie jeździł w tym celu
tam gdzie przejścia są i rozjeżdżał pieszych.
A ten ostatni kilometr można faktycznie przejechać powoli, nawet 50 km/h.
I to jest jedynie słuszne rozwiązanie, wymyślanie jakiegokolwiek innego,
to idiotyzm czystej wody, wymyślony dla i przez drogowe melepety,
których motoryzacja przyprawia o dreszcze (więc z założenia nie powinno
być ich na tej grupie, bo to nie jest grupa o psychiatrii i nie służy do
leczenia swoich fobii).
W Polsce niestety, w większości miejsc się nie da tak dotrzeć do celu,
więc mamy co mamy.
Co oczywiście nie jest lekarstwem na wszelkie chore przypadki, świr w
BMW znajdzie się w każdym kraju.
-
17. Data: 2018-12-30 19:13:15
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: kk <k...@o...pl>
On 2018-12-30 16:16, j...@j...org wrote:
..
>>> Dużo podobnych wypadków. Za niskie kary?
>>
>> Nie - za mała separacja ruchu samochodowego od ruchu rowerowego i
>> pieszych, brak obwodnic i szybkich przelotów przez miasta.
>
> Że tak powiem, bredzisz.
>
> Wypadek miał miejsce w Toruniu, na ulicy Grudziądzkiej, w tym miejscu, między ulicą
Polną (u góry), a centrum handlowym (dół mapy, widać parking CH).
>
> https://goo.gl/maps/36yoU3Ns9iH2
>
> https://screenshots.firefox.com/wgVY1zNJYxwv6bAg/www
.google.com
>
> - Toruń ma południową obwodnicę
>
> - droga dwupasmowa w obie strony, rozdzielona pasem zieleni
A od pieszych oddzielona?
-
19. Data: 2018-12-30 19:29:25
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: "P.B." <p...@w...pl>
Dnia Sun, 30 Dec 2018 19:02:01 +0100, Cavallino napisał(a):
> W Polsce niestety, w większości miejsc się nie da tak dotrzeć do celu,
> więc mamy co mamy.
Akurat Toruń można objechać autostradą/ekspresówką chyba z każdej strony w
każdą, więc cały ten wywód jest z dupy wzięty.
KAPELUSZ AUTOPLONK
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
18. Data: 2018-12-30 19:29:25
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2018-12-30 o 14:50, ddddddddddddd pisze:
>> Tyle że wypadek w którym szkodę poniosły dwa zderzaki to nie to samo
>> co taki w którym zginęły dwie osoby.
>
> ale dwa zderzaki to kolizja, przy wypadku musi być poszkodowany?
A nadwyrężony kręgi szyjne? Pogotowie kołnierz założyło. :-)
>> Dla pewności odsprzedaj to swoje BMW i kup coś mniej prowokującego.
>
> czynników jest kilka. Co do BMW - jak się zaczynasz zastanawiać, to
> często się okazuje że BMW ma lepsze (czyt. mocniejsze) silniki które
> używane (często też zaniedbane egzemplarze z niesprawnym zawieszeniem)
> można tanio kupić. Ot np. E39 530d ~190KM kosztuje grosze (a
> wygodniejsze od nowej octavii...), jak kupowałem E60 535d to nie było
> dla niego alternatywy (w sensie auta które pali średnio 9/100 i ma
> sensowne przyspieszenie, po programie 320KM). Teraz zastanawiam się nad
> hybrydą i w zasadzie w normalnej cenie wszystkie są nijakie, oprócz BMW
> (330e - 6 sekund do setki). Przy czym prędkości w tym aucie nie
> wykorzystam zbyt często, mieszkam w kraju w którym jeździ się
> 120-130km/h na autostradzie - ale przyspieszenie w razie potrzeby chcę
> mieć dostępne.
> Dodatkowo patrząc z perspektywy w Polsce kierowcy jeżdżą dużo szybciej i
> mniej bezpiecznie (zasługa chociażby braku odpowiedzialności za stłuczkę
> której można było uniknąć) a piesi często wchodzą na drogę tak jakby jej
> nie było...
Tym bardziej niech sprzeda BMW i kupi coś co ma poniżej stu koni.
Pozdrawiam
-
20. Data: 2018-12-30 21:06:09
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 30.12.2018 o 18:03, P.B. pisze:
> świetny komentarz z Twittera wysłany przez TVP Korea:
>
> "Mamy teorię, że gdyby zlikwidować przejścia dla pieszych, to w Polsce
> ginęłoby mniej osób. Te kilka białych pasów na jezdni daje pieszym złudne
> poczucie, że statystyczny polski kierowca ma mózg."
Bo dokładnie tak jest. W wolsce (w zasadzie jednak w Polsce, bo rodowód
zjawiska sięga głębokiego PRLu) wbrew nazwie przejścia dla pieszych nie
są dla pieszych, tylko przeciw nim. Przejście to nie miejsce na którym
ma się czuć bezpiecznie, a po prostu jedyne miejsce gdzie może pokonać
jezdnię. Pod warunkiem że nic nie jedzie.
Shrek