  • 11. Data: 2009-06-02 20:20:31
    Temat: Re: migracja simplus-36i6 PS
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    PS. Pominąłem rzecz jasna niektóre aspekty tego "gorsza" - "lepsza":
    1. "Honorowy" (co za obciach - "być starym koniem i mieć fona w sieci, którą
    reklamuje plujący świstak czy co to tam było" - tego typu obiekcje, że play,
    heyah, pop i inne dla małolatów już do mnie nie docierają)
    2. Inne dodatki w 36i6: bonus za minuty z innych sieci (1 sek do Plusa za 2
    sek z innej), smsy i tego typu tam
    pozdr
    sil

  • 12. Data: 2009-06-02 20:32:55
    Temat: Re: migracja simplus-36i6
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 23:36:29 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Nie wymagaj za wiele od spółki, w której łapy maczają (p)osły po przez
    > spółki skarbu państwa. W plusie w najlepsze trwa komuna jak i mentalność z
    > tamtych lat co m. in. widzimy w tym temacie - patrz: głupie procedury przy
    > przenoszeniu numeru w ramach ofert obowiązujących w tej samej sieci.

    ciekawe, ciekawe..
    Z niecierpliwością czekam jakim to masońskim spiskiem uzasadnisz brak
    możliwości przeniesienia z taktaka do heyah i na odwrót.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.