  • 1. Data: 2009-06-01 23:24:17
    Temat: PLUS raz jeszcze :)
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    Witam,

    czy ktoś próbował takiego patentu :

    1) Wyskakujemy z plusa, przechodząc z nr np. do PLAY
    2) W play nie bieżemy żadnej promocji, umów na 2 lata itd - tylko samą kartę
    3) Z playa z powrotem wskakujemy sobie do plusa :) - czyli dymamy podwójnie
    (PLUS i PLAY za jednym zamachem)

    co wy na to? Chodzi mi o to, że rok temu podpisałem umowę z PLUS, w ramach
    które bule teraz 50 gr za minutę. Po takim zabiegu miałbym 25 gr za min, dwa
    razy więcej darmowych minut i jeszcze nowy telefon i ciągle ten sam
    numer...?!

    pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2009-06-02 06:41:52
    Temat: Re: PLUS raz jeszcze :)
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > co wy na to? Chodzi mi o to, że rok temu podpisałem umowę z PLUS, w ramach

    Ale jak przejdziesz to era to dmuchniesz wszystkich naaraz łacznie z orange

    DM

  • 3. Data: 2009-06-02 06:54:15
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> napisał
> [...]
    > kartę
    > 3) Z playa z powrotem wskakujemy sobie do plusa :) - czyli dymamy
    > podwójnie (PLUS i PLAY za jednym zamachem)

    Ale masz przygotowane 7600 zł na kaucję dla Plusa?

    M.

  • 4. Data: 2009-06-02 08:34:01
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    > 1) Wyskakujemy z plusa, przechodząc z nr np. do PLAY

    Ile kosztuje przeniesienie numeru z Plusa do Playa, wie ktos?

  • 5. Data: 2009-06-02 08:38:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 10:34:01 +0200, Korsarz napisał(a):

    > Ile kosztuje przeniesienie numeru z Plusa do Playa, wie ktos?

    ROTFL.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-06-02 16:28:40
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-06-02 10:34, Korsarz napisał:

    > Ile kosztuje przeniesienie numeru z Plusa do Playa, wie ktos?

    A już myślałem, że to Animka się na grupie pojawiła i to pytanie zadała ;-)

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2009-06-02 17:43:34
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

> [...]
    > które bule teraz 50 gr za minutę. Po takim zabiegu miałbym 25 gr za min,
    > dwa razy więcej darmowych minut i jeszcze nowy telefon i ciągle ten sam

    Przejdz na Simplusa:
    W simplusie doładowujesz za 134zł , masz na konto 180zł na pół roku.
    Wybierający Twój Profil z profilem Taniej do Wszystkich (29gr/min.do
    wszystkich oprócz Play), realny koszt minuty spada do 21,5grosza. 500MB to
    realnie 26zł, a 1GB za 52zł. Do tego darmowy nr w Plusie realnie za 7,45zł
    miesięcznie.Jeśli koniecznie chcesz dzwonić do Play to kupujesz 2.karte SIM
    :Fresha i dzwonisz tanio do Play i stacjonarek. Jednak nie masz taniego
    internetu! Proste rozwiązania, a nie abonamenty. To przeżytek i kaganiec!!!

  • 8. Data: 2009-06-02 17:58:57
    Od: s...@v...pl

    > Przejdz na Simplusa:
    > W simplusie doładowujesz za 134zł , masz na konto 180zł na pół roku.

    przy doładowaniu 134 zł masz 154,1 zł a nie 180...

    Przy doładowaniach z zakresu 100-149 zł dodawane jest 15%.

  • 9. Data: 2009-06-02 18:11:09
    Od: s...@v...pl

    > A już myślałem, że to Animka się na grupie pojawiła i to pytanie zadała ;-)

    http://www.simplus.pl/v.do?idx=805116

    Przeniesienie numeru między operatorami sieci komórkowych 120,00 zł
    (98,36 zł)

    Uwaga wyjaśniająca do pozycji "Przenoszenie numeru między operatorami sieci
    komórkowych".
    Aktualnie Polkomtel S.A. stosuje opłatę promocyjną za usługę przeniesienia
    numeru przy zmianie operatora. Szczegółowe informacje w regulaminie
    promocji "Simplus - przenoszenie numerów".

  • 10. Data: 2009-06-02 18:24:10

    Tue, 02 Jun 2009 19:58:57 +0200, w <6...@n...onet.pl>,
    s...@v...pl napisał(-a):

    > przy doładowaniu 134 zł masz 154,1 zł a nie 180...

    Hint: Allegro