  • 1. Data: 2012-12-03 17:16:59
    Temat: ochrona przeciwporażeniowa
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    szukałem, naprawdę szukałem, nie mogę znaleźć żadnej strony ze schematami
    różnych instalacji elektrycznych, do przejrzenia, może Ktoś mógłby mi
    podpowiedzieć jakiego hasła szukać, lub w ogóle podał jakiś adres?

  • 2. Data: 2012-12-03 18:58:12
    Temat: Re: ochrona przeciwporażeniowa
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > szukałem, naprawdę szukałem, nie mogę znaleźć żadnej strony ze schematami
    > różnych instalacji elektrycznych, do przejrzenia, może Ktoś mógłby mi
    > podpowiedzieć jakiego hasła szukać, lub w ogóle podał jakiś adres?

    5 sekund:

    http://www.moeller.pl/Documentation/Poradniki/poradn
    ik.pdf

  • 3. Data: 2012-12-03 18:59:07
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

> [...]
    > różnych instalacji elektrycznych, do przejrzenia, może Ktoś mógłby mi
    > podpowiedzieć jakiego hasła szukać, lub w ogóle podał jakiś adres?
    7 sekungd
    http://www.google.de/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source
    =web&cd=6&ved=0CGYQFjAF&url=http%3A%2F%2Fe-domus.com
    .pl%2Fporady-pdf%2Finstalacje-elektryczne-ochrona-pr
    zeciwporazeniowa.pdf&ei=mee8UNOcGcrPsgbgp4DgDQ&usg=A
    FQjCNGXqCJsUCV08NsLY2svd3M2OLSQsQ&sig2=W207QAdTzg55b
    26LppVmTg&cad=rjt

  • 4. Data: 2012-12-03 19:01:36
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

> [...]
    > różnych instalacji elektrycznych, do przejrzenia, może Ktoś mógłby mi
    > podpowiedzieć jakiego hasła szukać, lub w ogóle podał jakiś adres?
    =web&cd=17&ved=0CGgQFjAGOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.pws
    z-ns.edu.pl%2Fit%2Fmedia%2FFile%2Fsep%2FOchrona%2520
    ppora%25C5%25BCeniowa%2520nn.pdf&ei=pei8UPu1OM35sgb2
    hIGgAQ&usg=AFQjCNG3CBF0gY2Mfc59HaOYMJ0cwaC2Cw&sig2=0
    RnMc363TScv6hV9inWBjw&cad=rjt

    http://www.google.de/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source
    =web&cd=11&ved=0CDEQFjAAOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.nhs
    ep.pl%2Fdokumenty%2FWykon_instal_nowe_prze_%252022.0
    9.09r.pdf&ei=pei8UPu1OM35sgb2hIGgAQ&usg=AFQjCNH08EKm
    coNs3AMMt3VMfuqu9SCfQA&sig2=8WalVhlI3Zo9mucWiKG7ZA&c
    ad=rjt

  • 5. Data: 2012-12-03 20:20:52
    Od: "Bom" <B...@b...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:50bcd077$0$1301$65785112@news.neostrada.pl...
    > szukałem, naprawdę szukałem, nie mogę znaleźć żadnej strony ze schematami
    > różnych instalacji elektrycznych, do przejrzenia, może Ktoś mógłby mi
    > podpowiedzieć jakiego hasła szukać, lub w ogóle podał jakiś adres?

    Dysgooglia. Obok dysortografii, dysleksji i dyskalkulii, kolejna jednostka
    chorobowa pokolenia godziny fizyki w tygodniu a dwóch godzin pewnego
    niepotrzebnego acz kosztownego przedmiotu.

  • 6. Data: 2012-12-03 20:23:59
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > niepotrzebnego acz kosztownego przedmiotu.

    nie czepiaj się, ja szukam schematu, a wszystkie strony serwują mi
    wnioski... (dalej wiadomo, pomijam)

  • 7. Data: 2012-12-04 01:17:46
    Od: "64-bit_box" <64-bit_box@64-bit_box.net>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message

    > nie czepiaj się, ja szukam schematu, a wszystkie strony serwują mi
    > wnioski... (dalej wiadomo, pomijam)

    tu masz same rysunki... http://tinyurl.com/cdwll4m
    ale jesli nie potrafisz wyciagac wnioskow z wnioskow to moze lepiej zostaw
    ten temat i zapisz sie do unii... :)

  • 8. Data: 2012-12-04 01:25:39
    Od: "64-bit_box" <64-bit_box@64-bit_box.net>

    tu tez... http://tinyurl.com/cmuphqp tylko bardziej...

  • 9. Data: 2012-12-04 20:42:49
    Od: WuPeS <s...@w...pl>

    > nie czepiaj się, ja szukam schematu, a wszystkie strony serwują mi
    > wnioski... (dalej wiadomo, pomijam)

    Ręce opadają...

    Ochrona przeciwporażeniowa to nie są gotowe schematy ani "wnioski", ale
    zestaw zaleceń i zasad (znormalizowanych zresztą) wykonywania instalacji
    elektrycznych stosownie do ich aplikacji (instalacje przemysłowe,
    mieszkaniowe, energetyczne etc.)
    Twoje pytanie jest typu: szukam schematu dobrej izolacji między dwoma
    przewodami...

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-12-04 21:08:19
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

> [...]
    > zestaw zaleceń i zasad (znormalizowanych zresztą) wykonywania instalacji
    > elektrycznych stosownie do ich aplikacji (instalacje przemysłowe,

    a która to "dyrektywa"? znaczy jaki przepis to normalizuje?