  • 11. Data: 2014-08-11 16:28:54
    Temat: Re: micro sim vs normalny sim
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-11 16:01, kosmos pisze:

    > Tu bym uważał - ja też ostatnio zmieniłem telefon na taki z microSIM i
    > okazało się, że mojej karty nie da się przyciąć - miałem kartę starszego
    > typu, w której chip był większy niż są obecnie.
    > I musiałem kartę wymienić u operatora - w Orange załatwiłem sprawę od
    > ręki, koszt 25 pln.

    Ja też niedawno wymieniałem w Play. 0,0 zł. No ale Play to ta zła sieć.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 12. Data: 2014-08-11 16:47:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Aug 2014 10:56:15 +0200, Skylla napisał(a):

    > Po co zaraz kupić. Można samemu nożyczkami - szablony są w sieci.

    Ale wycinarki są już tańsze niż dobre nożyczki i przy okazji zostawiają
    darmowy adapter.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 13. Data: 2014-08-11 20:15:17
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-08-11 10:07, spaceman pisze:
    > bo
    > bardzo stare karty mialy wiekszy chip i nie da sie ich obciaz do wymiarow
    > micro.
    da sie, sam to robiłem - trzeba ciąć po styku.

    --
    @foe_pl

  • 14. Data: 2014-08-11 20:44:47
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Moja karta sim ma jakieś 6 lat. Wtedy chyba nawet nie było czegoś
    > takiego, jak micro sim.

    Heh, a ja obciąłem swoją kartę SIM, żeby ją dopasować do adaptera
    dual-sim. Ciąłem zwykłymi nożyczkami, oszlifowałem pilnikiem. Format
    zupełnie inny niż micro-SIM, znacznie mniejszy. I jakoś działa. Ale
    adaptera nie używam - SIM siedzi w ramce, którą dostałem z adapterem,
    przyklejony na taśmę klejącą. I tak już 3 lata.

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2014-08-12 05:52:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Aug 2014 10:02:08 +0200, GAD Zombie napisał(a):
    > Jednak kupując nowy telefon, chcę stary zostawić w szafce jako
    > rezerwowy. Gdyby z nowym coś nie grało, to na czas ew. naprawy etc. będę
    > znowu używał starego. I tu pojawia się problem - co zrobić, gdy zamienię
    > sima na micro sim, a potem znowu będzie potrzebny stary "większy" sim?
    > Da się jakoś wpasować micro do starego telefonu, żeby działał?

    Nowe karty maja gustowne ramki wiekszego formatu, wiec mozna w nowym,
    starym, a nawet bardzo starym (tak, kiedys sie cala ta karte wielkosci
    kredytowej wsadzalo.

    J.

  • 16. Data: 2014-08-12 16:07:36
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-11 10:02, GAD Zombie pisze:
> [...]
    > sima na micro sim, a potem znowu będzie potrzebny stary "większy" sim?
    > Da się jakoś wpasować micro do starego telefonu, żeby działał?

    Sprawa okazała się jeszcze prostsza. W Playu od ręki i za darmo
    wymienili mi sima na nowy. Nowy jest wielkości normalnego, starego, ale
    da się z niego wyjąć mniejszą część wielkości micro sima. Można też
    wsadzić z powrotem, więc tym sposobem robi za obie wersje. I nie
    musiałem kupować do tego wycinarki :)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 17. Data: 2014-08-12 16:10:59
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > da się z niego wyjąć mniejszą część wielkości micro sima. Można też
    > wsadzić z powrotem, więc tym sposobem robi za obie wersje. I nie

    A smartfona juz kupiles? :]

  • 18. Data: 2014-08-12 16:32:18
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-12 16:10, atm pisze:

    > A smartfona juz kupiles? :]

    Jadę do sklepu dziś wieczorem. Jak wszystko spasi, to wrócę do domu z
    nim :).
    Widziałem w salonie Playa jego atrapkę. O kur# jaki on wielki! Do
    kieszeni mi nie wejdzie. Zastanawiam się, czy nie przesadziłem ;).
    Obejrzę potem w sklepie i zobaczymy. Swoją drogą wersja tego telefonu
    (dla przypomnienia: Samsung Galaxy Core) z LTE kosztuje 999PLN. Ja jadę
    do sklepu, gdzie kosztuje (bez LTE) 629PLN. Nie wiem o ile droższy przez
    tego LTE może być, ale różnica w cenie dramatyczna.

  • 19. Data: 2014-08-12 16:34:15
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-12 16:32, GAD Zombie pisze:
    > (dla przypomnienia: Samsung Galaxy Core) z LTE kosztuje 999PLN. Ja jadę
    > do sklepu, gdzie kosztuje (bez LTE) 629PLN. Nie wiem o ile droższy przez
    > tego LTE może być, ale różnica w cenie dramatyczna.

    O taki:
    http://komoorki.pl/pl_PL/p/Samsung-Galaxy-Core-LTE%2
    C-Android%2C-5MP%2C-4.5%2C-8GB%2C-kolor-bialy%2C-Odl
    icz-VAT/4130
    tu za 777PLN.
    W Playu 999PLN.

  • 20. Data: 2014-08-13 08:42:05
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2014-08-12 16:32, GAD Zombie pisze:

    > Widziałem w salonie Playa jego atrapkę. O kur# jaki on wielki! Do
    > kieszeni mi nie wejdzie. Zastanawiam się, czy nie przesadziłem ;).

    Hmm, nie wiem, jakie masz kieszenie. Ale z moich doświadczeń wynika, że
    tego typu smartfon spokojnie mieści się w przedniej kieszeni dżinsów,
    można bez problemu usiąść, a nawet kucnąć :-)