  • 1. Data: 2011-09-05 21:01:36
    Temat: metoda sprawdzania silnika - odkręcanie korka ?
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Witam,

    Prawie sprzedałem auto ale podobno silnik zły jest.

    Co daje metoda odkręcić korek oleju i odpalić silnik ?
    trochę się rozbryzgało i to jest źle.
    Czy to serio coś źle jest ? ma to związek z tym że oleju nie
    wymieniałem i trzeba by zmienić - bo się coś zaczyna
    zapychać ?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2011-09-05 21:08:33
    Temat: Re: metoda sprawdzania silnika - odkręcanie korka ?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Michał napisał(a):
    > Co daje metoda odkręcić korek oleju
    Nadmierne wydostawanie sie spalin pokazuje że silnik ma duże
    przedmuchy. Jak po wykręceniu korka masz pod jego spodem jasną maź,
    świadczy o tym że do silnika dostaje się płym chłodzący.
    > i odpalić silnik ?
    > trochę się rozbryzgało i to jest źle.
    Dobrze. To znaczy że jest smarowanie.
    > Czy to serio coś źle jest ? ma to związek z tym że oleju nie
    > wymieniałem i trzeba by zmienić - bo się coś zaczyna
    > zapychać ?
    Bzdura.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-09-05 21:10:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.09.2011 21:01, Michał pisze:
    > Witam,
    >
    > Prawie sprzedałem auto ale podobno silnik zły jest.

    ROTFL. A czego sie spodziewal za takie pieniadze?
    A tak swoja droga to teraz za kazdym razem jak mijam safrane to boje
    sie, ze to ty.

  • 4. Data: 2011-09-05 21:16:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-05 21:08, Krzysztof 45 pisze:
    > Nadmierne wydostawanie sie spalin pokazuje że silnik ma duże przedmuchy.
    > Jak po wykręceniu korka masz pod jego spodem jasną maź, świadczy o tym
    > że do silnika dostaje się płym chłodzący.

    Nie tyle płyn chłodzący co ogólnie wilgoć - np. z pary wodnej ze spalin
    które dostają się wyżej wspomnianymi przedmuchami.

    > Dobrze. To znaczy że jest smarowanie.

    Jak w chwili odkręcania jest nagła ucieczka ciśnienia rozbryzgująca
    olej, oznacza to niedrożną odmę.

  • 5. Data: 2011-09-05 21:27:39
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > ROTFL. A czego sie spodziewal za takie pieniadze?

    Dobrego auta którym pojeździ bez dokładania kasy "z rok" (25kkm??),
    tylko naprawi sprzęgło - uznał że sprzęgło to nie problem
    reszta działa ale silnik chlapie i to jest zło.

    > A tak swoja droga to teraz za kazdym razem jak mijam safrane to boje
    > sie, ze to ty.

    z Krakowa jesteś ? pewnie z 10% Safranów w Krakowie to moje ;)

    nie możliwe ;)

    pozdrawiam.

  • 6. Data: 2011-09-05 21:31:03
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

> [...]
    > które dostają się wyżej wspomnianymi przedmuchami.

    > Jak w chwili odkręcania jest nagła ucieczka ciśnienia rozbryzgująca

    Czyli źle z silnikiem ? czy wymienić olej (ja nigdy nie wymieniałem,
    poprzendik nie wiem).

    pozdrawiam!

  • 7. Data: 2011-09-05 21:31:16
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-05 21:01, Michał wrote:
    > Witam,
    >
    > Prawie sprzedałem auto ale podobno silnik zły jest.
    >
    > Co daje metoda odkręcić korek oleju i odpalić silnik ?
    > trochę się rozbryzgało i to jest źle.

    ROTFL - od ciebie kupić auto;)

    Shrek.

  • 8. Data: 2011-09-05 21:35:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-05 21:31, Michał pisze:

    > Czyli źle z silnikiem ? czy wymienić olej (ja nigdy nie wymieniałem,
    > poprzendik nie wiem).

    Nic nie kombinuj, oddaj samochód do warsztatu.

  • 9. Data: 2011-09-05 21:41:40
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

    > Nic nie kombinuj, oddaj samochód do warsztatu.

    Ale ja go sprzedaje właśnie po to żeby go nie zawozić nigdzie :)

    mam do naprawy (chyba nie wymiany) sprzęgło i łożysko
    choć ostatnio go nie słychać nic - cisza (kulki zmieliło ?) .

    ale jaja oświecenie!!: już wiem jak popsuć kulkę z łożyska :)

    da się to naprawić w dzień (chyba) ale to silnik 2.0 16v VOLVO, nie chce go
    już.

    chce BMW E38 750 :) v12 z gazem :)
    albo Lexus LS400 albo A8 4.2 quattro! TANIE :)

    pozdrawiam!

  • 10. Data: 2011-09-05 21:42:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.09.2011 21:27, Michał pisze:

    > Dobrego auta którym pojeździ bez dokładania kasy "z rok" (25kkm??),
    > tylko naprawi sprzęgło - uznał że sprzęgło to nie problem
    > reszta działa ale silnik chlapie i to jest zło.

    Jakby poczytal grupe, to by od razu zrezygnowal ;)

    > z Krakowa jesteś ? pewnie z 10% Safranów w Krakowie to moje ;)

    Tak. I czesto jezdze w "twoich" okolicach.