  • 31. Data: 2022-05-21 00:45:13
    Temat: Re: [media] Gersdorf i wypadek
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Nawet na TEJ grupie znajdziesz osobę, która motocyklami jeździ
    > szybciej.

    Na przykład ja.
    Szybę zdjąłem, żeby mnie przy 160 hamowało. Bo tej prędkości się po
    prostu nie zauważa. Dziwnie tylko wyglądają samochody, które tak bardzo
    wolno jadą. ;)

    --
    -
    Akarm

  • 32. Data: 2022-05-21 10:29:11
    Temat: Re: [media] Akarm pod TIRa.
    Od: "RG" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na przykład ja.
    > Szybę zdjąłem, żeby mnie przy 160 hamowało. Bo tej prędkości się po prostu
> [...]

    Życzę ci żebyś w najbliższym czasie wpieprzył się pod TIRa, lub pod
    ciężarówkę.
    W ten sposób nie przyczynisz się do możliwej śmierci, lub kalectwa innego
    użytkownika drogi.

  • 33. Data: 2022-05-21 10:53:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 10:29, RG pisze:

    > W ten sposób nie przyczynisz się do możliwej śmierci, lub kalectwa
    > innego użytkownika drogi.

    Akurat motocykliści mają w tym zakresie statystycznie mało na sumieniu,
    czego dowodem jest wysokość ubezpieczenia - smiesznie niska w porówaniu
    z samochodem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 34. Data: 2022-05-21 11:52:24
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.05.2022 o 10:53, Shrek pisze:

    > Akurat motocykliści mają w tym zakresie statystycznie mało na sumieniu,
    > czego dowodem jest wysokość ubezpieczenia - smiesznie niska w porówaniu
    > z samochodem.

    Mniejsze niż Twizy?

  • 35. Data: 2022-05-21 12:54:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ii,

    Saturday, May 21, 2022, 12:44:57 AM, you wrote:

    [...]

    > Ty gówno widziałeś.

    Niejedno. Ale teraz pierwszy raz widzę gówno piszące na grupie.

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2022-05-21 12:55:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Akarm,

    Saturday, May 21, 2022, 12:45:13 AM, you wrote:

    > Na przykład ja.
    > Szybę zdjąłem, żeby mnie przy 160 hamowało. Bo tej prędkości się po
    > prostu nie zauważa. Dziwnie tylko wyglądają samochody, które tak bardzo
    > wolno jadą. ;)

    No to już są co najmniej dwie osoby. Adaaaam!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2022-05-21 12:57:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RG,

    Saturday, May 21, 2022, 10:29:11 AM, you wrote:

    > Życzę ci żebyś w najbliższym czasie wpieprzył się pod TIRa, lub pod
    > ciężarówkę.

    Musisz być katolikiem. Rasowym.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2022-05-21 13:58:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 11:52, ii pisze:

    > Mniejsze niż Twizy?

    Przecież wyraźnie napisałem - w porównaniu z _samochodem_.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2022-05-21 14:40:29
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 20 May 2022 17:12:18 +0200, J.F napisał(a):

    [...]

    > Teoretyzujemy, ze byc moze Gersdorf, a nie, przepraszam - Zdziennicki,
    > jechal prawym pasem, po czym zjechal na lewy aby wpuscic wjezdzającą
    > ciezarowke.
    >
    > Zajezdzajac przy tym droge motocyklowi, no ale jak sie jedzie 180 na
    > 120, to motocyklista sam sobie winny :-)

    Co najwyżej współwinny. To, że ktoś przekracza prędkość
    wcale nie znaczy, że zajeżdżając mu drogę
    możemy "czuć się niewinnymi".
    Ciekawe czy gość miał kamerkę w motocyklu, no i czy materiał się zachował.
    No bo skoro płyty DVD pękają leżąc pomiędzy grubymi tomami akt
    to co dopiero taka kamerka, w takim przypadku/wypadku...

  • 40. Data: 2022-05-21 16:07:45
    Od: "RG" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dantes" <d...@q...com> napisał w wiadomości

    > Co najwyżej współwinny. To, że ktoś przekracza prędkość
    > wcale nie znaczy, że zajeżdżając mu drogę
    > możemy "czuć się niewinnymi".

    Możemy być niewinni. Sąd zadecyduje.

    PoRD
    Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    zachowania.