  • 11. Data: 2016-05-12 12:31:59
    Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
    Od: a...@g...com

    Użytkownik sirapacz jest w błędzie - nie jestem konkurencją.
    Czy tutaj można umieszczać wyłącznie pozytywne opinie ?
    Ja nie jestem zadowolony z ich usługi i mam do tego prawo.

  • 12. Data: 2016-05-12 12:45:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Areswilk54,

    Thursday, May 12, 2016, 12:31:59 PM, you wrote:

    > Użytkownik sirapacz jest w błędzie - nie jestem konkurencją.
    > Czy tutaj można umieszczać wyłącznie pozytywne opinie ?
    > Ja nie jestem zadowolony z ich usługi i mam do tego prawo.

    Ale kim ty jesteś, anonimie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2016-05-12 14:14:46
    Od: a...@g...com

    RoManie - a kim Ty jesteś że mnie pytasz ?

  • 14. Data: 2016-05-12 14:18:24
    Od: a...@g...com

    Uwaga - Warsztat obraził się na klienta.
    W takim razie będę musiał ładnie przeprosić Szanowny Warsztat i podziękować za usługi
    na wysokim poziomie.
    W takim razie ładnie przepraszam.

  • 15. Data: 2016-05-12 14:25:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Areswilk54,

    Thursday, May 12, 2016, 2:14:46 PM, you wrote:

    > RoManie - a kim Ty jesteś że mnie pytasz ?

    Nie jestem anonimem, w odróżnieniu od ciebie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2016-05-12 14:26:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Areswilk54,

    Thursday, May 12, 2016, 2:18:24 PM, you wrote:

    > Uwaga - Warsztat obraził się na klienta.
    > W takim razie będę musiał ładnie przeprosić Szanowny Warsztat i
    > podziękować za usługi na wysokim poziomie.
    > W takim razie ładnie przepraszam.

    Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu właściciela warsztatu
    bym nie odpuścił i przed sądem przeczołgał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2016-05-12 14:28:48
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 12 maja 2016 14:26:15 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu właściciela warsztatu
    > bym nie odpuścił i przed sądem przeczołgał.
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Nie podniecaj się tak - bo to niezdrowo. Oddychaj powoli.

  • 18. Data: 2016-05-12 14:29:48
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 12 maja 2016 14:25:24 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

> [...]
    > Best regards,
    > RoMan
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

    Chyba masz podniesione niepotrzebnie tętno.

  • 19. Data: 2016-05-12 14:30:36
    Od: a...@g...com

    W dniu środa, 11 maja 2016 19:57:13 UTC+2 użytkownik w...@g...com napisał:
> [...]
    samochodu. Warsztat nie zasługuje na Lajka.

    > Szanowny Panie,
    > skoro jak słusznie zauważył przedmówca "odkopał Pan temat" na potrzeby
    nieuzasadnionego hejtu pod naszym adresem,
> [...]
    i pordzewiałe śruby,
    > a bardziej inwazyjne próby groziły uszkodzeniem elementu.
    > Na taki stan rzeczy Pani obstawała przy zamontowaniu kolumn z podciekającym
    amortyzatorem.
    > Warsztat wykonał zlecenie, wyraźnie zaznaczając, że zakupione kolumny nie są
    najlepszej jakości.

    > Po niedługim czasie przyjechał Pan z uwagami, że wyciek został zauważony przez
    diagnostę na przeglądzie.
    > Po naszym zdaniem mało rzeczowej rozmowie z Panem, zaczęły padać oskarżenia o
    nieuczciwość i brak rzetelności
    > ze strony naszego zakładu. Na te argumenty poprosiliśmy o wykonanie telefonu do
    Małżonki w celu weryfikacji i potwierdzenia, że warsztat zgłaszał uwagi dotyczące
    stanu zakupionych kolumn i proponował inne rozwiązania,
    > które jednak ostatecznie nie zostały zaakceptowane. Naszą wersję w 100%
    potwierdziła w rozmowie telefonicznej
    > Pańska Małżonka. Wyczerpuje to naszym zdaniem wszelkie kwestie które Pan podnosił,
    niesłusznie winiąc warsztat za niefachowość.
    > Prosimy więc o ważenie słów i liczymy, że skoro publicznie używa Pan nazwy
    warsztatu podając jego nazwę i adres to również nie anonimowo będzie Pan miał odwagę
    zaprzeczyć w/w opisowi zdarzenia.
    Uwaga ludzie - Warsztat obraził się na klienta.

  • 20. Data: 2016-05-12 14:38:08
    Od: a...@g...com

> [...]
    > Best regards,
    > RoMan
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

    Widze ze RoMan nie rozumie złożoności języka.