eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymechanik - układ kierowniczy (DC) › Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
  • X-Received: by 10.157.18.175 with SMTP id g44mr105291otg.3.1463056236798; Thu, 12 May
    2016 05:30:36 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.18.175 with SMTP id g44mr105291otg.3.1463056236798; Thu, 12 May
    2016 05:30:36 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!11no4002780qgt.0!news-out.google.co
    m!f14ni48ita.0!nntp.google.com!i5no7875590ige.0!postnews.google.com!glegroupsg2
    000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 12 May 2016 05:30:36 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=94.254.160.190;
    posting-account=RZzdxwoAAAAfuzvMGuPZknhwX280xo8D
    NNTP-Posting-Host: 94.254.160.190
    References: <k6c0r2$i55$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <7...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
    From: a...@g...com
    Injection-Date: Thu, 12 May 2016 12:30:36 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581927
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 11 maja 2016 19:57:13 UTC+2 użytkownik w...@g...com napisał:
    > W dniu środa, 11 maja 2016 09:37:52 UTC+2 użytkownik a...@g...com napisał:
    > > Zdecydowanie NIE polecam warsztatu:
    > > NOWA mechanika pojazdowa
    > > Górczewska 193, 226641188
    > >
    > > Panowie mechanicy żerują na niewiedzy klienta - naciągają na niepotrzebne koszty.
    > > Naprawy mechaniki w samochodzie stwarzają zagrożenie dla zdrowia użytkownika
    samochodu. Warsztat nie zasługuje na Lajka.
    >
    > Szanowny Panie,
    > skoro jak słusznie zauważył przedmówca "odkopał Pan temat" na potrzeby
    nieuzasadnionego hejtu pod naszym adresem,
    > proszę o przedstawienie pełnej wersji całego przebiegu naprawy, a zatem:
    >
    > -Samochód miał uszkodzone przednie sprężyny zawieszenia
    >
    > -Samochód został podstawiony do naprawy przez Pańską Małżonkę, która przywiozła do
    wymiany
    > dwie zakupione przez Pana używane kolumny McPherson'a
    >
    > -Podczas samego montażu okazało się, że jedna z kolumn, a konkretnie amortyzator
    zaczyna się "pocić"
    > co może świadczyć o niesprawności elementu lub początkach nadmiernego zużycia
    eksploatacyjnego.
    >
    > -Wykonany został telefon do Właścicielki pojazdu na pozostawiony w warsztacie
    telefon kontaktowy.
    > Warsztat rzetelnie przedstawił sytuację i zaproponował zakup nowego amortyzatora
    lub podjęcie próby
    > przełożenia ze starej kolumny amortyzatora, który nie wykazywał objawów
    nieszczelności.
    > Niestety próba rozkręcenia starej kolumny nie powiodła się z uwagi na "zapieczone"
    i pordzewiałe śruby,
    > a bardziej inwazyjne próby groziły uszkodzeniem elementu.
    > Na taki stan rzeczy Pani obstawała przy zamontowaniu kolumn z podciekającym
    amortyzatorem.
    > Warsztat wykonał zlecenie, wyraźnie zaznaczając, że zakupione kolumny nie są
    najlepszej jakości.
    >
    >
    > Po niedługim czasie przyjechał Pan z uwagami, że wyciek został zauważony przez
    diagnostę na przeglądzie.
    > Po naszym zdaniem mało rzeczowej rozmowie z Panem, zaczęły padać oskarżenia o
    nieuczciwość i brak rzetelności
    > ze strony naszego zakładu. Na te argumenty poprosiliśmy o wykonanie telefonu do
    Małżonki w celu weryfikacji i potwierdzenia, że warsztat zgłaszał uwagi dotyczące
    stanu zakupionych kolumn i proponował inne rozwiązania,
    > które jednak ostatecznie nie zostały zaakceptowane. Naszą wersję w 100%
    potwierdziła w rozmowie telefonicznej
    > Pańska Małżonka. Wyczerpuje to naszym zdaniem wszelkie kwestie które Pan podnosił,
    niesłusznie winiąc warsztat za niefachowość.
    > Prosimy więc o ważenie słów i liczymy, że skoro publicznie używa Pan nazwy
    warsztatu podając jego nazwę i adres to również nie anonimowo będzie Pan miał odwagę
    zaprzeczyć w/w opisowi zdarzenia.
    ----------------------------------------------------
    --
    Uwaga ludzie - Warsztat obraził się na klienta.
    W takim razie będę musiał ładnie przeprosić Szanowny Warsztat i podziękować za usługi
    na wysokim poziomie.
    W takim razie ładnie przepraszam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: