  • 1. Data: 2010-07-16 07:54:26
    Temat: mbank mobile krotkie kody nie dzialaja?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy tylko u mnie? Sprawdzenie salda mowi: "Odpowiedz sieci nierozpoznana",
    próba aktywacji gprs'u mówi: "Przepraszamy, usluga niedostepna. Prosimy
    sprobowac za kilka minut". Juz z godzine tak jest, wczesniej nie probowalem.

    a.

  • 2. Data: 2010-07-16 08:38:26
    Temat: Re: mbank mobile krotkie kody nie dzialaja?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Wemif wrote:
> [...]
    > nierozpoznana", próba aktywacji gprs'u mówi: "Przepraszamy, usluga
    > niedostepna. Prosimy sprobowac za kilka minut". Juz z godzine tak jest,

    Simplus tak miewa, trzeba dać im czas, albo zadzwonić na mlinkę.

    Jakub

    PS: jeżeli uważasz, że Simplus nie ma z tym związku, to...

  • 3. Data: 2010-07-16 10:57:15
    Od: August <4...@g...com>

    On 16 Lip, 09:54, w...@a...pl (Wemif) wrote:
> [...]
    > sprobowac za kilka minut". Juz z godzine tak jest, wczesniej nie probowalem.

    lokalnie,
    u mnie rano funkcjonowało, teraz też

    BTW

    nie wiesz gdzie się przeniesc z mobile.pl, by miec ceny jak w mobile
    bez kombinacji, tylko platforme nieplusową, by dzwonic za granicą bez
    wdzaniania sie za pomocą *111*KIERUNKOWYxxxxxx# ?