  • 11. Data: 2012-03-15 23:23:39
    Temat: Re: masertai i co ubezp. na to
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4f6265f1$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>:

    > begin Ghost

    > Niemożliwe! Przecież PMS-owi trolle już kilka dni temu ogłosili, że winny
    > jest Kornacki.

    Jakoś ominąłem twoje wypociny w tej kwestii -- przypomnisz pod jakimi
    nickami o tym pisałeś?

    --
    Tomasz Nycz

  • 12. Data: 2012-03-15 23:25:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin 'Tom N'

    > Jakoś ominąłem twoje wypociny w tej kwestii -- przypomnisz pod jakimi
    > nickami o tym pisałeś?

    Bardzo Ci się udał ten dowcip, czy myślałeś karierze klauna?

  • 13. Data: 2012-03-15 23:27:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:1...@i...dyndns.org.i
    nvalid...

    > Jakoś ominąłem twoje wypociny w tej kwestii -- przypomnisz pod jakimi
    > nickami o tym pisałeś?

    A jakie ma znaczenie czy o tym pisał czy nie?
    Fakt jest faktem - co mniej rozgarnięci i/lub bardziej zawistni, tak właśnie
    tłukli.

    Chyba, że kwestionujesz ich trollowatość - no to tutaj się nie wypowiem, bo
    (jak mi klarowano w stosownym wątku) większość tego typu przypałów okupuje
    mój kf, więc ciężko mi stwierdzić, który z nich akurat nie skorzystał z
    okazji siedzenia cicho.

  • 14. Data: 2012-03-15 23:32:24
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ile razy można przechodzić do meritum?

    zatrzymywania sie na przystanku autobusowym?

  • 15. Data: 2012-03-15 23:32:45
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:4f626cab$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>:

> [...]

    > A jakie ma znaczenie czy o tym pisał czy nie?
    > Fakt jest faktem - co mniej rozgarnięci i/lub bardziej zawistni, tak właśnie

    Kilka dni temu?

    --
    Tomasz Nycz

  • 16. Data: 2012-03-15 23:35:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:

    > Kilka dni temu?

    Czepiasz się.

  • 17. Data: 2012-03-15 23:37:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    KrisPolska w <news:jjtqnm$cg3$1@mx1.internetia.pl>:

    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > zatrzymywania sie na przystanku autobusowym?

    Nie, pojedynczych odmrożeń i odmóżdżeń /vs/ wielokrotnych "zakomplesionych
    polaczkow"...

    --
    Tomasz Nycz

  • 18. Data: 2012-03-16 08:02:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Ghost

    > Niemożliwe! Przecież PMS-owi trolle już kilka dni temu ogłosili, że winny
    > jest Kornacki.

    Nie widzialem tego watka, ale czy to autko stalo w ogole w dozwolonym
    miejscu?

  • 19. Data: 2012-03-16 08:15:49
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-03-16 08:02, Ghost pisze:

    > Nie widzialem tego watka, ale czy to autko stalo w ogole w dozwolonym
    > miejscu?

    Ale to nie ma praktycznie nic do kwestii winy. Nie można bezkarnie
    rozjeżdżać samochodów zaparkowanych nieprawidłowo. ...a szkoda ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2012-03-16 08:23:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Ale to nie ma praktycznie nic do kwestii winy. Nie można bezkarnie
    > rozjeżdżać samochodów zaparkowanych nieprawidłowo. ...a szkoda ;)

    Tu jeszcze wchodzi w gre otwarcie drzwi na oscierz i pozostawienie ich w
    chwili gdy autobus odjzezdza. Ja bym nie przyjal mandatu, tyle, ze kierowca
    autobusu po prostu nie wie co bylo grane bo filmu nie widzial.