  • 31. Data: 2020-04-10 15:49:53
    Temat: Re: maseczki
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-10 o 15:39, Uncle Pete pisze:

    Apteka przy Farmedzie w Lublinie. Dzisiaj. 6 zł wielokrotne

  • 32. Data: 2020-04-10 15:50:32
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-04-10 15:44, z wrote:
    > Jeśli miałyby być 100% skuteczne to musiały by być profesjonalne gumowe
    > z pochłaniaczami...
    >
    > Jeśli 8 na 10 roznosicieli będzie siedziało w domu a ci co wyszli
    > zakryją gębę i powiedzmy w połowie ograniczą rozsiewanie wirusa to jest
    > bardzo dobry wynik.

    Akurat do tego, żeby nie siać wirusa wokół siebie, respirator nie jest
    konieczny, wystarczy zwykła maseczka jednorazowa, ale nie byle jaki
    kawałek tkaniny.

    > Masz mądrzejszy pomysł przy takim wirusie?

    Mam. Tak jak w innych krajach, gdzie to zostało wprowadzone. Obowiązek
    noszenia maseczek, a nie byle czego. I koniecznie nauczyć, jak te
    maseczki zakłada się i nosi. W szczególności że maseczka zasłaniająca
    tylko usta czy wręcz wisząca pod brodą nie przejdzie.

  • 33. Data: 2020-04-10 15:51:43
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-04-10 15:46, z wrote:

    > Może idź się prześpij. Wcześnie ale dla Ciebie już pora ;-)

    Ale merytorycznych argumentów zabrakło?

  • 34. Data: 2020-04-10 15:53:36
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-04-10 15:49, z wrote:
    > W dniu 2020-04-10 o 15:39, Uncle Pete pisze:
    >
    > Apteka przy Farmedzie w Lublinie. Dzisiaj. 6 zł wielokrotne

    Trochę za daleko... Kupiłem jakieś niby wielorazowe po 9 zł w sklepie ze
    skarpetkami...

  • 35. Data: 2020-04-10 15:55:00
    Od: z <...@...pl>

    Wg niektórych badań wirus roznosi się na odległość 8 metrów.

    Ale ... Jest on w aerozolu czyli kropelkach śliny. One są dużo większe i
    nawet firanka złożona ze 3 razy sporo pomoże.

    Idź się może oflaguj albo podpal w proteście że rząd Ci nie zapewnił
    maseczki.

    A najlepiej siedź na dupie ale zamknij już tego laptopa ;-)

  • 36. Data: 2020-04-10 15:58:12
    Od: z <...@...pl>

    Weź już zluzuj majty.

    Czesi właśnie poszli po rozum do głowy i darują sobie maseczki na rowerze.

    Trzymaj odstęp i daj dobry przykład a karma wraca ;-)

  • 37. Data: 2020-04-10 16:00:47
    Od: z <...@...pl>

    Merytorycznie zostało wszystko powiedziane.

    Awanturujesz się dla sportu. Zakrywanie ryja jest dobre na tym etapie
    epidemii.

    A lepsza jest tylko całkowita izolacja bo dochodzą jeszcze klamki itd...

  • 38. Data: 2020-04-10 16:01:17
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ale ... Jest on w aerozolu czyli kropelkach śliny. One są dużo większe i
    > nawet firanka złożona ze 3 razy sporo pomoże.

    No właśnie nie bardzo, widziałem testy.

    > Idź się może oflaguj albo podpal w proteście że rząd Ci nie zapewnił
    > maseczki.

    Po co? Jak dotąd obchodziłem się bez maseczek po prostu nie łażąc gdzie
    popadnie i trzymając dystans. Ale od rządu oczekuję, żeby kiedy
    podejmuje decyzje, robił to sensowne i w sposób przemyślany.

  • 39. Data: 2020-04-10 16:01:51

    Czyli tvny nie mają po co przyjeżdżać? ;-)

  • 40. Data: 2020-04-10 16:02:41
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-04-10 16:01, z wrote:
    > Czyli tvny nie mają po co przyjeżdżać? ;-)

    Z kimś mnie pomyliłeś.