  • 1. Data: 2013-06-25 12:29:37
    Temat: masa uszczelniajaco-klejaca - jaka?
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Witam

    Obrazowo opisze ;P
    Pod tapicerka drzwi (model auta dowolny lepszy) jest przyklejona do
    blachy taka "gabka" - pewnie troche tlumi halas oraz jak sadze zapobiega
    przedostawaniu sie pod tapicerke wody splywajacej po szybie do wnetrza
    drzwi.
    Ta gabka jest przyklejona taka czarna (u mnie) masa, ktora ciagnie sie
    jak hmm glut :) i zasadniczo ciagle nadaje sie do przyklejania.
    Niestety rozbieralem ostatnio drzwi i chyba zle przykleilem te gabke
    albo masa juz nie ma takich wlasciwosci i po ostatniej ulewie mam mokre
    dywaniki bo wlalo sie wlasnie pod tapicerka.
    Jak sie ta masa nazywa? Wersji w sieci jest wiele ale wydaje mi sie, ze
    kazda "zasycha" i juz sie tak dobrze nie klei ale moze tak ma byc.
    Czy to moze byc np:

    TEROSTAT - MS 937
    CARLOFON masa uszczelniająca lateksowa 310ml
    APP PU 50 Masa klejąco uszczelniająca 310ml
    MASA USZCZELNIAJĄCA, KLEJĄCA BOLL

    w dwoch sklepach moto nie wiedza o co mi chodzi ;P

    --
    jarek

  • 2. Data: 2013-06-25 13:19:04
    Temat: Re: masa uszczelniajaco-klejaca - jaka?
    Od: tá´Ź

    Jarek Pudelko wrote:

> [...]
    > juz nie ma takich wlasciwosci i po ostatniej ulewie mam mokre dywaniki
    > bo wlalo sie wlasnie pod tapicerka. Jak sie ta masa nazywa?

    STOLEC (tm)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2013-06-25 13:40:45
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > STOLEC (tm)

    jak zwykle blasnales wiedza ...

    a co do tematu to podobne wlasciwosci ma np tasma do naprawy rynien.
    Czarna bardzo latwo sie kleji do powierzchni i niezwykle elastyczna.
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2013-06-25 13:45:24
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 12:29:37 +0200, Jarek Pudelko napisał(a):

> [...]
    > APP PU 50 Masa klejąco uszczelniająca 310ml
    > MASA USZCZELNIAJĄCA, KLEJĄCA BOLL
    >
    > w dwoch sklepach moto nie wiedza o co mi chodzi ;P

    Kupowałem w Aso Renault po demontażu boczków drzwi, coś koło 20zł
    kosztowało ustrojstwo, w takiej rolce jak ślimak pprzekładane paskami
    jakiegoś pergaminu. ZTCP jedna rolka starczała na 2x drzwi.

  • 5. Data: 2013-06-25 15:53:57
    Od: tá´Ź

    Marek wrote:

    > jak zwykle blasnales wiedza ...

    Dzięki!

    > a co do tematu to podobne wlasciwosci ma np tasma do naprawy rynien.
    > Czarna bardzo latwo sie kleji do powierzchni i niezwykle elastyczna.

    Podobnie jak STOLEC (tm).

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-06-25 15:54:27
    Od: tá´Ź

    Iglo wrote:

    > Kupowałem w Aso Renault po demontażu boczków drzwi, coś koło 20zł
    > kosztowało ustrojstwo, w takiej rolce jak ślimak pprzekładane paskami
    > jakiegoś pergaminu. ZTCP jedna rolka starczała na 2x drzwi.

    Dałeś aż tyle za porcję STOLCA (tm) na dwoje drzwi?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-06-27 10:10:01
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-06-25 12:29, Jarek Pudelko pisze:

    > Jak sie ta masa nazywa? Wersji w sieci jest wiele ale wydaje mi sie, ze
    > kazda "zasycha" i juz sie tak dobrze nie klei ale moze tak ma byc.

    Skleilem masa poliuretanowa klejaco-uszczelniajaca Boll'a - ogolnie jest
    ok, troche smierdzialo ale szybko schnie.
    Gdyby ktos mial podobny problem to polecam.

    --
    jarek

  • 8. Data: 2013-06-27 14:03:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-06-25 13:19, t? pisze:

    > STOLEC (tm)

    Tylko że miało być takie coś, co nie wysycha, więc nie wprowadzaj w błąd.

  • 9. Data: 2013-06-27 14:11:11
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-06-25 12:29, Jarek Pudelko pisze:

    > w dwoch sklepach moto nie wiedza o co mi chodzi ;P

    U mnie w samochodzie też są użyte takie substancje uszczelniająco-klejące,
    niewysychające przez kilkanaście lat. Jest taka jakby mocno przeżuta guma
    go żucia, bardzo lepka i ciągliwa (uszczelnienia w drzwiach). Druga bardziej
    przypomina plastelinę (uszczelnienia tylnych lamp).
    I też w sklepach nie widziałem zamienników...

    (a preparat polecany przez 'to', niestety, nie spełnia warunków)

  • 10. Data: 2013-06-27 23:15:52
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości

    > STOLEC (tm)