-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy
Date: Mon, 14 Apr 2014 23:37:39 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <lihkfc$5ms$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1397511469 5852 77.252.249.9 (14 Apr 2014 21:37:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Apr 2014 21:37:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530343
[ ukryj nagłówki ]Prosiłbym o wpisy osób "w temacie" - jak wygląda obecnie interfejsowość
(dostępna dla szarego użytkownika) do diagnostyki/grzebania różnych
marek/koncernów. Nie chodzi mi tu o prostą diagnostykę, bo to każdy
interfejs "zczytujący błędy" po ODB zrobi, ale prawdziwą diagnostykę,
kalibracje czujnika skrętu, podgląd parametrów wtrysków na żywo,
programowanie modułów komfortu itp, włączanie/zmiana funkcji itd...
Kiedyś - VAG = interfejs vag kkl za kilka zł i szło bez problemu, ale od
czasów CAN to nie mam pojęcia
Opel/saab = do niedawna prawie wszystko dało się zrobić interfejsem
OPCOM (interfejs od chińczyka ~150zł) lub oryginał OPCOM (~3000zł) lub
TECH2 (drogo), ale w najnowszych wypustach nawet asowy TECH2 miewa
problemy z niektórymi modułami...
Jak to jest w innych markach/koncernach, jakich interfejsów i softu
(oraz jakich kosztów i problemów) można się spodziewać? Przyznam - że wg
tej informacji chcę dokonać wyboru "jakie auto kupić" - bo nie chcę
wtopić w coś, z czym będę musiał po ASO latać by skasować błąd spalonej
żarówki, albo zdać się na cytryn&gumiak serwice "był błąd, to napewno
wtryski, wymieniliśmy i skasowaliśmy, ale znów jest błąd, to może
wymienimy turbinę..." - chcę mieć możliwość samodzielnego grzebania ;)
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.14 00:13 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 15.04.14 12:29 Lewis
- 15.04.14 17:58 Arbiter
- 15.04.14 19:26 BartekK
- 15.04.14 22:13 jerzu
- 15.04.14 22:54 Mumin
- 16.04.14 16:10 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=