eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymarki/koncerny a diagnostyka/interfejsymarki/koncerny a diagnostyka/interfejsy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy
    Date: Mon, 14 Apr 2014 23:37:39 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <lihkfc$5ms$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1397511469 5852 77.252.249.9 (14 Apr 2014 21:37:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Apr 2014 21:37:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530343
    [ ukryj nagłówki ]

    Prosiłbym o wpisy osób "w temacie" - jak wygląda obecnie interfejsowość
    (dostępna dla szarego użytkownika) do diagnostyki/grzebania różnych
    marek/koncernów. Nie chodzi mi tu o prostą diagnostykę, bo to każdy
    interfejs "zczytujący błędy" po ODB zrobi, ale prawdziwą diagnostykę,
    kalibracje czujnika skrętu, podgląd parametrów wtrysków na żywo,
    programowanie modułów komfortu itp, włączanie/zmiana funkcji itd...

    Kiedyś - VAG = interfejs vag kkl za kilka zł i szło bez problemu, ale od
    czasów CAN to nie mam pojęcia

    Opel/saab = do niedawna prawie wszystko dało się zrobić interfejsem
    OPCOM (interfejs od chińczyka ~150zł) lub oryginał OPCOM (~3000zł) lub
    TECH2 (drogo), ale w najnowszych wypustach nawet asowy TECH2 miewa
    problemy z niektórymi modułami...

    Jak to jest w innych markach/koncernach, jakich interfejsów i softu
    (oraz jakich kosztów i problemów) można się spodziewać? Przyznam - że wg
    tej informacji chcę dokonać wyboru "jakie auto kupić" - bo nie chcę
    wtopić w coś, z czym będę musiał po ASO latać by skasować błąd spalonej
    żarówki, albo zdać się na cytryn&gumiak serwice "był błąd, to napewno
    wtryski, wymieniliśmy i skasowaliśmy, ale znów jest błąd, to może
    wymienimy turbinę..." - chcę mieć możliwość samodzielnego grzebania ;)


    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: