  • 1. Data: 2009-04-22 20:41:36
    Temat: mały wyświetlacz
    Od: glatocha <g...@g...com>

    Witam,
    Szukam małego taniego wyświetlacza.
    Interesuje mnie produkt nowy, nie wyciągany z czego?ś innego, bo to
    więcej sztuk i w miarę powtarzalne musi być.
    Dobry byłby jakiś wyświetlacz mniej więcej taki co to w MP3 creativa
    kiedyś montowali, powinno to być tanie, ale gdzie takie znależć?
    Wymiar max to jakie? 60x30mm.
    A wyświetlić muszę minimum 4 cyfry.
    Dobre wyświetlacze ma display Elektronik w ofercie ale w polskich
    sklepach (TME, WG) znalazłem bardzo okrojoną ofertę, wie ktoś gdzie
    można poszukać czegoś więcej, może być w niemczech.

    pozdrawiam
    g.

  • 2. Data: 2009-04-23 02:44:05
    Temat: Re: mały wyświetlacz
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "glatocha" <g...@g...com> wrote in message
    Witam,
    Szukam małego taniego wyświetlacza.
    Interesuje mnie produkt nowy, nie wyciągany z czego?ś innego, bo to
    więcej sztuk i w miarę powtarzalne musi być.

    ---

    a od komórek ? jako części zamienne pewnie długo będą dostępne ...

    @

  • 3. Data: 2009-04-23 06:08:27
    Od: "PP" <p...@o...pl>

    Szukam małego taniego wyświetlacza.
    Może coś w tego ? http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/169
    A na wymiar to chyba zamówisz w JM ale cen nie znam, natomiast mają tam
    wyświetlacze które nie pobierają prądu w stanie statycznym....
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-04-23 18:10:46
    Od: "dziadek Ben" <j...@o...pl>

    > Szukam małego taniego wyświetlacza.
    Interesuje mnie produkt nowy ..

    Może toruński System?
    http://www.lcd.elementy.pl/
    Tylko ma wątpliwości, czy będzie tanio.
    --
    dziadek Ben
    [z adresu wytnij co trzeba]

  • 5. Data: 2009-04-23 18:51:26
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Quo vadis glatocha ?
    > kiedyś montowali, powinno to być tanie, ale gdzie takie znależć?
    > Wymiar max to jakie? 60x30mm.
    > A wyświetlić muszę minimum 4 cyfry.

    Może taki?
    http://www.artronic.pl/o_produkcie.php?id=603?
    Tyle, że przekracza długość o 5mm

    > g.

    Sławek
    --
    ________ A jeśli chodzi o tych, którzy się wynoszą i wbijają w pychę
    _/ __/ __/ to tych ukarze Bóg karą bolesną. (Sura IV, werset 173)

  • 6. Data: 2009-04-23 21:05:05
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Szukam małego taniego wyświetlacza.
    > Wymiar max to jakie? 60x30mm.
    > A wyświetlić muszę minimum 4 cyfry.

    Poszukaj typowych alfanumerycznych!! 2x8 ma płytkę wielkości 60x30mm
    ;)... są też 1x6 (mają większe znaki, więc wielkość podobną). Może są
    dostępne 1x8...
    W sumie nie napisałeś jakiego potrzebujesz LCDka.. czy "zwykłeg"
    (7-segmentowego) i masz driver do jego sterowania, czy raczej coś
    alfanumerycznego... na pewno zwykł będzie tańszy, ale wymaga specjalnego
    sterowania. Alfanumeryczny jest droższy, ma większe możliwości i
    sterujesz wprost z uC na przykład ;)... Ta typowe LCD alfanumeryczne są
    raczej niedrogie i łatwo dostępne ;)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 7. Data: 2009-04-24 17:05:44
    Od: glatocha <g...@g...com>

    In article <gsql5u$69v$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...pl says...

> [...]
    > sterowania. Alfanumeryczny jest droższy, ma większe możliwości i
    > sterujesz wprost z uC na przykład ;)... Ta typowe LCD alfanumeryczne są

    Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
    No więc właśnie szukam trochę w drugą stronę, to znaczy, jak znajdę
    odpowiedni wyświetlacz to dobiorę uC.
    Generalnie to chciałbym wyśw, baterię, uP i ze trzy przyciski wepchnąć
    do obudowy do pilotów samochodowych.
    I będzie ciężko :)

    Ale chyba zdecyduję się jednak na te 2x8. Duże dosyć, ale jednak daje
    duże możliwości.

    Pozdrawiam
    g.