  • 11. Data: 2010-12-15 14:21:38
    Temat: Re: mały nowy język
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 12/15/2010 02:30 PM, Marcin =?ISO 8859-2?Q?G=B1ska?= wrote:

    > Nie moge znalezc nigdzie przykladu uruchomienia 100 instrukcji bytecode.
    > Jestes pewien ze sie da?

    Wydawało mi się, że się da, ale faktycznie wygląda na to, że tylko
    odpalanie linia po linii. Oczywiście masz kod źródłowy, wygląda na w
    miarę przejrzysty, więc może da się prosto zrobić zliczanie - tam jest
    napisane, o ile dobrze przeczytałem, że język obsługuje "wstrzymanie
    egzekucji" (pewnie potrzeba białej chusty i dziewicy krzyczącej "Mój ci
    on"), więc należałoby tylko dać sygnał w odpowiednim momencie, że to już
    teraz.

    JD

  • 12. Data: 2010-12-15 18:15:36
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    Jędrzej Dudkiewicz wrote:

> [...]
    > egzekucji" (pewnie potrzeba białej chusty i dziewicy krzyczącej "Mój ci
    > on"), więc należałoby tylko dać sygnał w odpowiednim momencie, że to już

    Lua tez jest prosty ;) ale nie ma takiego mechanizmu. niby sa haki, ale to
    dziwne, ze bez brudnych haków sie nie da.

  • 13. Data: 2010-12-31 00:12:17
    Temat: Re: ma?y nowy j?zyk
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Gąska" napisał:

    > odpada, nie da sie wywalic funkcji I/O
    > nie ma mozliwosci uruchomienia dowolnej ilosci krokow w runtime.

    Wytłumacz mi jakim cudem palant, który nie umie poprawnie cytować może
    napisać sensowny program.

    Remek

  • 14. Data: 2010-12-31 00:53:35
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 31 Dec 2010 01:12:17 +0100, "Remek" <d...@g...com> wrote:

    >Wytłumacz mi jakim cudem palant, który nie umie poprawnie cytować może
    >napisać sensowny program.
    >
    >Remek

    Czy mozesz sprecyzowac swoja mysl?

    A.L.

  • 15. Data: 2010-12-31 14:30:06
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-12-31 01:53, A.L. pisze:

    > Czy mozesz sprecyzowac swoja mysl?

    Pewnie ma na mysli, cios ja tez spostrzegam, ze w zyciu "prywatnym" ktos
    pisze jak dyslektyk, dysgrafik, czy inny dys*, a ma wg zapewnien to niby
    nie rzutowac negatywnie na jakosc jego projektowania czy kodowania.

    Chocby mi tu dysgraficy, czy nie znajacy ortografii, przysiegali ze mimo
    to sa wspanialymi programistami.

  • 16. Data: 2011-01-02 12:15:51
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 31.12.2010 15:30, Jacek Czerwinski pisze:
    > Pewnie ma na mysli, cios ja tez spostrzegam, ze w zyciu "prywatnym" ktos
    > pisze jak [...], dysgrafik,[...] a ma wg zapewnien to niby
    > nie rzutowac negatywnie na jakosc jego projektowania czy kodowania.

    Twierdzisz, że dlatego, że odręcznie piszę b. brzydko a na komputerze
    nie jestem w stanie pisać w pełni bezwzrokowo to projektowany/pisany
    przeze mnie kod jest gorszej jakości?

    Michoo