  • 1. Data: 2011-02-22 19:12:01
    Temat: mały i wysoki
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Mam pytanie: co brać pod uwagę jako samochód miejski dla kobiety niskiego
    wzrostu? Do tej pory rozglądałem się za A klasą ale pewien mechanik bardzo
    mi odradza ten wybór /nie wiem czy słusznie/

  • 2. Data: 2011-02-22 22:24:05
    Temat: Re: mały i wysoki
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-22 19:12, Jarek S. pisze:
    > Mam pytanie: co brać pod uwagę jako samochód miejski dla kobiety niskiego
    > wzrostu? Do tej pory rozglądałem się za A klasą ale pewien mechanik bardzo
    > mi odradza ten wybór /nie wiem czy słusznie/

    Opel Agila zwany lodówką np.
    Znam kobiety jeżdżące Scenicami i Zafirami - chwalą sobie te wózki.

    Ale ograniczać się nie ma co. Imho ważne jest, by w wybrane auto miało
    spory zakres regulacji wysokości fotela kierowcy i dwupłaszczyznową
    regulację kolumny kierownicy - również o możliwie szerokim zakresie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-02-22 22:28:55
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie: co brać pod uwagę jako samochód miejski dla kobiety niskiego
    > wzrostu?

    To jaki w końcu - niski, wysoki, czy z dobra widocznością :-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-02-22 22:39:03
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    a coś w stylu hondy jazz czy mitsubishi colta?

    a klase też odradzam:-) jeżdzi się tym masakrycznie żle!

    --
    uciu

  • 5. Data: 2011-02-22 22:43:55
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-02-22 19:12, Jarek S. wrote:
    > Do tej pory rozglądałem się za A klasą

    Spory promień skrętu i skromny prześwit. To nie jest samochód polskomiejski.

    gacek

  • 6. Data: 2011-02-22 22:47:15
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    >a coś w stylu hondy jazz czy mitsubishi colta?

    Jeździłem coltem przez dwa dni (auto zastępcze) i odradzam - twarde toto,
    toporne, biegi wchodza gorzej jak w matizie, deska masakryczna (po stronie
    pasażera znajduje się coś a'la krowi placek). Przyspiesza nawet nieźle,
    trzyma się drogi w miarę, ale np. tylne siedzenia na 20 km, potem dupę urywa
    (to zwykła dykta powleczona centrymetrową gąbką i szmatą).
    Dużo przyjemniej i wygodniej jest w yarisie, corsie - i choć podobnie
    pastikowo, to w dotyku przyjemniejsze i sprawia lepsze wrażenie. Colt (mowa
    o najnowszej generacji) to "orgia oszczędności" i plastiku, taka tandeta na
    kółkach. Choć - navmiasto, to jest na krótkie odcinki, można się skusić (ze
    względu na cenę, bezawaryjność) - jeżeli ktoś traktuje to jako alternatywę
    dla tramwaju, to wytrzyma. Jeżeli nawet raz w tygodniu chce przejechac
    więcej niż 20 km, to odradzam. Z ulgą oddałem.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 7. Data: 2011-02-22 22:47:51
    Temat: Odp: mały i wysoki
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wzrostu? Do tej pory rozglądałem się za A klasą ale pewien mechanik bardzo
    > mi odradza ten wybór /nie wiem czy słusznie/

    Ja, jako osoba niewysoka (hm, 158 cm) rewelacyjnie czułam się w Hondzie
    Civic, Kii Picanto, Daewoo nubira, Jeep cherokee, ale w tej chwili bardzo
    sobie chwalę Suzuki Jimny'ego - jako samochód miejski jest rewelacyjny, bo
    kręci sie prawie w miejscu, jest malutki i wąziutki, rewelacja. Ale nie ma
    bagażnika i duzo pali :)

    --
    Pozdrawiam JoAsienka
    gg 1489928

  • 8. Data: 2011-02-23 00:36:35
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 22.02.2011 22:47, JoAsienka pisze:
    > bardzo sobie chwalę Suzuki Jimny'ego - jako samochód miejski jest
    > rewelacyjny, bo kręci sie prawie w miejscu, jest malutki i wąziutki,
    > rewelacja. Ale nie ma bagażnika i duzo pali :)

    O - a jak dużo i w jakim mieście? Silnik benzynowy czy diesle'a?

    S.

  • 9. Data: 2011-02-23 08:21:26
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie
    Też mnie korciła A klasa, ale obiegową opinię ma nie ciekawą.
    Kupiłem Pandę 1,2 Dynamic i jestem zadowolony.

  • 10. Data: 2011-02-23 08:37:14
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Mam pytanie: co brać pod uwagę jako samochód miejski dla kobiety niskiego
    > wzrostu? Do tej pory rozglądałem się za A klasą ale pewien mechanik bardzo
    > mi odradza ten wybór /nie wiem czy słusznie/

    Przeglądałeś ten wątek:
    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/bro
    wse_thread/thread/fb92f7edd9a58157/035099873079cfd3?
    hide_quotes=no
    ?
    Żona jezdzi juz ponad 3 miesiące i jest bardzo zadowolona.

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl