  • 21. Data: 2010-05-20 16:48:28
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Och dzięki, a jakież to ogromne doświadczenie motoryzacyjne stoi u
    > Ciebie za takimi stwierdzeniami, że słucham ludowych legend?

    Czy ja Tobie odpisywalem?

    > A ja napiszę, że zarówno E34, E36 jak i TDS - zdecydowanie nie.

    LOL, moze TDI :P

    > To jest jak szukanie igły w stogu siana. Najlepiej jeszcze takiego,
    > który realnie ma mniej niż 500 tys km.

    ROTFL :>
    Takie padaki te TDSy piszesz, a teraz wymyslasz, ze ciezko znalezc taki
    co ma mniej niz 500kkm?
    Zdecyduj sie chlopie, padaka nie dobije do 500kkm :>

    > Mówisz, jakby równa praca silnika i brak kopcenia były niesamowitą jakąś
    > domeną tego silnika.

    Bo sa, w przeciwienstwie do popularnych TDI :>

    > Tak powinien chodzić KAŻDY zdrowy diesel.

    Widac kazdy TDI jest chory :P

    > Jeżeli
    > auto kopci a silnikiem szarpie,

    A kto pisal o szarpaniu?

    > to niezależnie, czy jest to TDS, TDI,
    > HDI czy CHGW, należy sobie darować ten zakup, dopóki mankament nie
    > zostanie usunięty.
    > Z moich doświadczeń z TDS-ami - wszystkie silniki, które spotkałem, były
    > albo juz PO, albo rychło PRZED kosztownymi naprawami jednostki
    > napędowej. Może to pech, może to pojebani użytkownicy - nie wiem, ale
    > urok i klątwa nad tym silnikiem widocznie wisi.

    Moze nie badz juz handlarzem i nie wyszukuj najtanszych egzemplarzy :P

    > Poza tym spalanie tego
    > silnika, w stosunku do oferowanych osiągów, można uznać za raczej nie
    > bardzo akceptowalne.

    Ze co?!?!
    Jaki silnik diesla z tamtych lat dawal lepsze osiagi?
    Wez sie juz lepiej nie wypowiadaj na ten temat bo same bzdury klepiesz.

    > Do tego polecasz jeszcze tutaj automatyczną
    > skrzynię, która dodatkowo podnosi średnie spalanie w mieście z 10/100 do
    > 12/100. No cóż - to będzie fajne, rodzinne, ekonomiczne autko :)

    Buhaha :>
    Alez z ciebie fachura :P
    Nie trafiles ani ze spalaniem, ani z automatem.
    Siej dalej te smieszne legendy, moze sie jakis frajer nabierze i kupi od
    Ciebie TDIka :P
    Nie zapomnij dopisac jeszcze, ze Bedziesz Mial Wydatki :P

    --
    Karolek

  • 22. Data: 2010-05-20 16:49:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    bratPit[pr] pisze:

    > mówisz o zmianach w głowicy czy jeszcze czymś innym, łańcuchy też się
    > zdaje się różniły i też były gorsze ;-) niż w BMW,

    Mowie o ukladzie chlodzenia innych turbosprezarkach, dolocie i
    zmniejszonej mocy.
    To o czym Ty piszesz to skutek zjebanego ukladu chlodzenia.

    --
    Karolek

  • 23. Data: 2010-05-20 16:50:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Aham jasne jasne. Jak dobrze sprawdzi... Musiałby głowice zrzucić i dać
    > ją do badania szczelności...

    Nie, nie musi.

    --
    Karolek

  • 24. Data: 2010-05-20 17:15:58
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> wrote in message

    > Ale co ty tam ladujesz? :)
    > Jak jedziemy na wakacje na 2 tygodnie np. to pakujemy sie do escorta do
    > bagaznika i zasuwamy rolete :)
    > ew. troche gratow pod nogi, zeby chlopakom nie wisialy przez cala noc
    > tylko, zeby im sie wygodnie spalo :)

    Zapewniam Cie, ze moja zona potrafi zapakowac po dach samochod dowolnej
    wielkosci :)

    > Oprocz tego, to na weekendowe wycieczki powinno takie e36 kombi
    > wystarczyc - mam nadzieje.

    Pewnie tak, chociaz po co sie cisnac, skoro mozna wygodniej... ;)

  • 25. Data: 2010-05-20 17:23:38
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-05-20 17:15, omega_fan pisze:

    > Pewnie tak, chociaz po co sie cisnac, skoro mozna wygodniej... ;)

    Bo jeszcze oprocz tego trzeba czasem w Kraq zaparkowac i im mniejsze
    autko tym latwiej - zonie szczegolnie :)

    --
    jarek

  • 26. Data: 2010-05-20 17:38:23
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 20 May 2010 12:02:20 +0200, Jarek Pudelko
    <j...@b...ceti.pl> wrote:

    > Nie upieram sie przy dizelku - nigdy nie mialem i jakos zylem - problem
    > w tym, ze podoba mi sie to autko, a w 95% do budy kombi wsadzili TDS'a :(

    Bez przesady, otwieram Allegro i parę 323/328 tam jest. Ja bym
    szukał zdrowego 328.

    r.
    _____________

  • 27. Data: 2010-05-20 17:39:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 20 May 2010 12:18:21 +0200, Jurand <j...@i...pl>
    wrote:

    > A ja mam dużo ogólnych zastrzeżeń do E36. Ten samochód, za wyjątkiem "mitu
    > zajebistości BMW" naprawdę nic ciekawego nie oferuje.

    Opowiedz o tym. Bo w swoim czasie było to jedno z lepszych
    zawieszeniowo aut w swojej klasie (nie dotyczy E36/5/7/8),
    wyposażone w mocne silniki i klasyczny napęd. A przy tym nie
    najgorzej wykonany i dziś koszty jego utrzymania nie zabijają.

    r.
    _____________

  • 28. Data: 2010-05-20 17:39:36
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 20 May 2010 10:54:21 +0000 (UTC), Radarro
    <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > 2. Znajdziesz duzo benzyn 2.0 150 kuni.

    Ogólnie to ,,bezesensu'', bo B20 chleje jak każdy inny R6, za to
    jeździ z nich najsłabiej. Ratuje to tylko to, że nie było
    touringów z M42B18. Brać 328, ostatecznie 323.

    r.
    _____________

  • 29. Data: 2010-05-20 17:39:58
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 20 May 2010 15:08:18 +0200, Jarek Pudelko
    <j...@b...ceti.pl> wrote:

    > Oprocz tego, to na weekendowe wycieczki powinno takie e36 kombi
    > wystarczyc - mam nadzieje.

    Weź pod uwagę, że E36, z uwagi na napęd, ma dosyć spory tunel
    środkowy i wysoko poprowadzoną podłogę grabażnika.

    r.

  • 30. Data: 2010-05-20 17:41:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > 2. Znajdziesz duzo benzyn 2.0 150 kuni.

    Ogólnie to ,,bezesensu'', bo B20 chleje jak każdy inny R6, za to
    jeździ z nich najsłabiej. Ratuje go tylko to, że nie było