    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Date: Thu, 20 May 2010 16:48:28 +0200

    Jurand pisze:

    > Och dzięki, a jakież to ogromne doświadczenie motoryzacyjne stoi u
    > Ciebie za takimi stwierdzeniami, że słucham ludowych legend?

    Czy ja Tobie odpisywalem?

    > A ja napiszę, że zarówno E34, E36 jak i TDS - zdecydowanie nie.

    LOL, moze TDI :P

    > To jest jak szukanie igły w stogu siana. Najlepiej jeszcze takiego,
    > który realnie ma mniej niż 500 tys km.

    ROTFL :>
    Takie padaki te TDSy piszesz, a teraz wymyslasz, ze ciezko znalezc taki
    co ma mniej niz 500kkm?
    Zdecyduj sie chlopie, padaka nie dobije do 500kkm :>

    > Mówisz, jakby równa praca silnika i brak kopcenia były niesamowitą jakąś
    > domeną tego silnika.

    Bo sa, w przeciwienstwie do popularnych TDI :>

    > Tak powinien chodzić KAŻDY zdrowy diesel.

    Widac kazdy TDI jest chory :P

    > Jeżeli
    > auto kopci a silnikiem szarpie,

    A kto pisal o szarpaniu?

    > to niezależnie, czy jest to TDS, TDI,
    > HDI czy CHGW, należy sobie darować ten zakup, dopóki mankament nie
    > zostanie usunięty.
    > Z moich doświadczeń z TDS-ami - wszystkie silniki, które spotkałem, były
    > albo juz PO, albo rychło PRZED kosztownymi naprawami jednostki
    > napędowej. Może to pech, może to pojebani użytkownicy - nie wiem, ale
    > urok i klątwa nad tym silnikiem widocznie wisi.

    Moze nie badz juz handlarzem i nie wyszukuj najtanszych egzemplarzy :P

    > Poza tym spalanie tego
    > silnika, w stosunku do oferowanych osiągów, można uznać za raczej nie
    > bardzo akceptowalne.

    Ze co?!?!
    Jaki silnik diesla z tamtych lat dawal lepsze osiagi?
    Wez sie juz lepiej nie wypowiadaj na ten temat bo same bzdury klepiesz.

    > Do tego polecasz jeszcze tutaj automatyczną
    > skrzynię, która dodatkowo podnosi średnie spalanie w mieście z 10/100 do
    > 12/100. No cóż - to będzie fajne, rodzinne, ekonomiczne autko :)

    Buhaha :>
    Alez z ciebie fachura :P
    Nie trafiles ani ze spalaniem, ani z automatem.
    Siej dalej te smieszne legendy, moze sie jakis frajer nabierze i kupi od
    Ciebie TDIka :P
    Nie zapomnij dopisac jeszcze, ze Bedziesz Mial Wydatki :P

    --
    Karolek