  • 1. Data: 2009-07-15 14:45:08
    Temat: Kiedy iPhone 3GS w Orange?
    Od: "Piotr Przekota" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jak podaly gazety iPhone 3GS mial sie pojawic w Orange i Era 9-tego lipca.
    czekam i ... nic. Kiedy bedzie mozna go kupic w Orange?? Jest to jedyna rzecz,
    ktora trzyma mnie jeszcze w Orange (zone juz przenioslem do Playa)

    PP

  • 2. Data: 2009-07-16 07:01:43
    Temat: Re: Kiedy iPhone 3GS w Orange?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Piotr Przekota pisze:
    > jak podaly gazety iPhone 3GS mial sie pojawic w Orange i Era 9-tego lipca.

    Jak ktos przedlumaczyl nieduczony dziennikarzyna date podana przez apple
    jako "July'09" jako 9 lipca jest idiota.

    > czekam i ... nic. Kiedy bedzie mozna go kupic w Orange?? Jest to jedyna rzecz,
    > ktora trzyma mnie jeszcze w Orange (zone juz przenioslem do Playa)

    Koniec lipca

  • 3. Data: 2009-07-16 07:56:54
    Od: "Piotr Przekota" <p...@W...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

    > Jak ktos przedlumaczyl nieduczony dziennikarzyna date podana przez apple
    > jako "July'09" jako 9 lipca jest idiota.

    > ,
    >
    > Koniec lipca

    Dzięki za odpowiedz.

    Co do tego, kto jest tym niedouczonym dziennikarzyną, podaję link na portal
    gazeta.pl
    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82008,670
    2369,iPhone_3GS___nastepca_iPhone_3G.html

    PP