  • 1. Data: 2010-08-08 09:30:29
    Temat: logan mcv
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    czy oni powariowali i dacii MCV w wersji ACCESS nie dali wspomagania
    kierownicy?

    http://www.dacia.pl/gama-dacii/logan-mcv/gama-i-wypo
    sazenie/

    a co jak ten samochód będzie miała poprowadzić od czasu do czasu kobieta?
    już widzę jak łatwo bedzie na parkingu

    Jak zauważyłem ten samochód jest tani tylko w teorii, bo jak by się chciało
    złożyć coś sensownie wyposażone to nie ma różnic w cenie z innymi ze
    średniej półki.

  • 2. Data: 2010-08-08 12:28:35
    Temat: Re: logan mcv
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mariuszmo

> [...]
    >
    > a co jak ten samochód będzie miała poprowadzić od czasu do czasu
    > kobieta? już widzę jak łatwo bedzie na parkingu

    To niech se kupi ze wspomaganiem.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-08-08 22:20:39
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "mariuszmo" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak zauważyłem ten samochód jest tani tylko w teorii, bo jak by się
    > chciało złożyć coś sensownie wyposażone to nie ma różnic w cenie z innymi

    No nie wiem.
    Odebrałem logana mcv 1,6 mpi 87KM wersja 5 osobowa 17 lutego 2009.
    4 poduszki powietrzne
    wspomaganie kierownicy
    ABS
    elektryka przednich szyb
    centralny zamek sterowany pilotem
    relingi dachowe
    lakier metalic (gafitowy)
    dodatkowy komplet opon zimowych (letnie i zimowe michelin)
    za 36 500.
    Jakoś nie widzę konkurencji cenowej wśród jakiegokolwiek porównywalnego
    funkcjonalnie modelu innej marki jeżeli chodzi o samochody nowe.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2010-08-08 22:25:36
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    > No nie wiem.
    > Odebrałem logana mcv 1,6 mpi 87KM wersja 5 osobowa 17 lutego 2009.

    Auto z rocznika zakupu czy poprzedniego?

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 5. Data: 2010-08-08 23:02:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mariuszmo" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    sazenie/

    > No nie wiem.
    > Odebrałem logana mcv 1,6 mpi 87KM

    Przecież wyraźnie pisał, że chodzi o sensownie wyposażone.
    Do Twojego zapomnieli silnika włożyć.

  • 6. Data: 2010-08-09 01:01:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 8 Aug 2010 09:30:29 +0200, mariuszmo wrote:
> [...]
    osazenie/
    >a co jak ten samochód będzie miała poprowadzić od czasu do czasu kobieta?

    Widac to nie jest auto dla bab, tylko dla prawdziwych facetow :-)

    >Jak zauważyłem ten samochód jest tani tylko w teorii, bo jak by się chciało
    >złożyć coś sensownie wyposażone to nie ma różnic w cenie z innymi ze
    >średniej półki.

    Niestety na tym ten biznes polega.

    J.

  • 7. Data: 2010-08-09 01:23:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mariuszmo

    > Jak zauważyłem ten samochód jest tani tylko w teorii, bo jak by się
    > chciało złożyć coś sensownie wyposażone to nie ma różnic w cenie z
    > innymi ze średniej półki.

    Bo to nie jest auto które się kupuje dla wygody czy prestiżu. Takie
    teoretyzowanie jest bez sensu. Tamtych aut nie możesz kupić bez tego
    wyposażenia.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-08-09 09:29:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-08 09:30, mariuszmo pisze:
> [...]
    sazenie/

    > a co jak ten samochód będzie miała poprowadzić od czasu do czasu kobieta?

    Jeździłem audi 80 ('84) bez wspomagania i tam koła skręcały tak lekko, że wiele
    osób myślało, że wspomaganie w nim jest. Czyli da się zrobić niewspomagany układ
    kierowniczy niewymagający chodzenia na siłownię. Nie, wiem czy w Loganie wyszło.

  • 9. Data: 2010-08-09 10:22:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:i3oapf$uf8$1@news2.ipartners.pl...

    sazenie/

    > Jeździłem audi 80 ('84) bez wspomagania i tam koła skręcały tak lekko, że
    > wiele
    > osób myślało, że wspomaganie w nim jest.

    Obstawiam, że ważyło tyle co Seicento, a nie tyle co Logan MCV.

  • 10. Data: 2010-08-09 11:56:09
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    >>> http://www.dacia.pl/gama-dacii/logan-mcv/gama-i-wypo
    sazenie/
    > Obstawiam, że ważyło tyle co Seicento, a nie tyle co Logan MCV.

    Moj Opel Rekord 2.3 TD kombi z 1984 roku wazyl bodajze okolo 1400 kg (2.3D
    ktorym jezdzilem wczesniej byl lzejszy, bo limuzyna). Moja zona nim jezdzila
    bez zadnych problemow.

    --
    Axel