    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: literatura poszukiwana - filtr Kalmana i tego typu sprawy
    Date: Thu, 09 Oct 2014 20:13:41 -0500

    On Thu, 09 Oct 2014 19:22:16 +0200, Jakub Rakus <s...@o...pl>
    wrote:

    >Pytam się o dobrą książkę, którą już ktoś przeczytał i może polecić, a
    >nie milion artykulików z googli, gdybym miał nieskończenie dużo czasu i
    >chęci przeczytał bym wszystkie, a potem powiedział, że ten numer
    >439857348967 był najlepszy.
    >Amazon?
    >http://tinyurl.com/ml56e9d
    >Zapomniałeś już jakie są zarobki w Polsce? Za tą kasę mam żarcie na cały
    >miesiąc.

    Cytuje Oryginalny Post: "Wszystko jedno czy po polsku czy po
    angielsku."

    To znaczy, spodziewasz sie ze ktos ci ksiazke po angielsku podaruje?
    Spodziweasz sie rowniez ze ktos ma milion razy wiecej czasu niz ty i
    bedzie dla ciebie szukal ksiazki?

    15 sekund na goglach pod haslem kalman filter book pdf dalo co
    najmniej pol tuzina ksizaek do sciagniecia. Darmo

    Ja bym ci mogl polecic, ale: musialbym zejsc pietro w dol, poszxukac
    na polce, zastanowic sie, skopiowaac tytuly tutaj, a potem ty bys
    napisal ze za te ksiazki mzoesz miec zarcie na miesiac.

    Dlatego profilaktycznie nie podam ci zadnego tytulu

    A.L.