    Date: Sat, 07 Jun 2014 14:15:27 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.comp.sieci
    Subject: linksys/cisco hackniete routery [cross]

    są dwa routery E2000 i E3000 w rożnych miejscach. na obu zostały
    zmienione IP DNSow i są co jakiś czas podmieniane. "moon malware" się
    chyba toto nazywa. niby to nie nowość CISCO. wie o tym. wydało oficjalne
    oświadczenie, że problem jest, że oni wiedzą, ale dalej dupa. upgradów
    firmwaru jak nie było, tak nie ma. co z tym fantem zrobić? bo sprawdzać
    kiedy mi podmienią IP nie za bardzo mi się chce, zresztą to nie jest
    eleganckie rozwiązanie. upgradu zrobić nie ma do czego. tomato chyba
    zaniechane. warto próbować inne mody? jeśli tak, to jakie do tych modeli
    i czy są bezpieczne? na jednym z tych routerów mogę eksperymentować, ale
    drugi jest trochę poustawiany i nie chciałbym stracić tych ustawień, ani
    wpisywać ich od nowa i testować.

    z góry dzięki za wskazówki dotyczące problemu. <rs>