  • 31. Data: 2010-07-23 20:44:36
    Temat: Re: [link] Nie ma jak to dostać lepsze auto od "teściów"
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Michał" wrote:
    > [ciach]

    Chwila, trzymajmy się artykułu z pierwszego posta. Zamienił E36 na Punto II, czyli:
    Takie auto:
    http://tnij.com/D2F35 (jpg)
    Na takie... coś:
    http://tnij.com/E5Qet (jpg)

    Zakładając sensowny stan techniczny, wolałbym jednak BMW.
    A fanem marki nie jestem, wręcz przeciwnie.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 32. Data: 2010-07-23 20:52:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 20:44:36 +0200, .Peeter napisał(a):

    > Chwila, trzymajmy się artykułu z pierwszego posta. Zamienił E36 na Punto II, czyli:
> [...]

    Rili? a skąd akurat takie zestawienie? A może po prostu zamienił takie
    auto:
    http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C11/78/38
    /C11783846_1.jpg
    na takie:
    http://images01.olx.pl/ui/2/55/66/18724966_1.jpg
    ?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 33. Data: 2010-07-23 21:16:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    Gdzie tu widzisz E36?

    r.
    _____________

  • 34. Data: 2010-07-23 21:36:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > On zaczyna znikaś już po minięciu bramy hali fabrycznej, po 24 latach to on
    > już dawno zniknął, Z czytaniem w jezyku polskim też masz problemy?

    ROTFL :P
    Niezle bzdury pleciesz kolego.
    Ten cynk to tylko dodatkowa ochrona, a nie jedyna.
    Jezeli znika ci ten cynk, to znaczy ze znikl ci lakier z karoserii, a i
    wtedy nastepuje to baardzo wolno.
    Niestety pomieszala ci sie troche zaleznosc przyczynowo skutkowa... bo
    przyczyna korozji cynku nie jest wiek, tylko srodowisko, czyli
    uszkodzenia lakieru, obecnosc elektrolitu, w dalszej czesci usuwanie
    zwiazkow cynku, ktore chronia uszkodzone miejsca... (te przyczyny tycza
    sie rocznych samochodow jak i tych 24 letnich ;>)
    Troche ci sie pomerdalo ze sztabami cynku przyczepianymi do statkow.

    --
    Karolek

  • 35. Data: 2010-07-23 21:39:11
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C11/78/38
    /C11783846_1.jpg

    ROTFL :P
    Czyscisz mi monitor :>
    Dla Ciebie tez wszystkie BMW sa takie same bo maja nerki?

    --
    Karolek

  • 36. Data: 2010-07-23 21:59:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 21:39:11 +0200, Karolek napisał(a):

    > ROTFL :P
    > Czyscisz mi monitor :>
    > Dla Ciebie tez wszystkie BMW sa takie same bo maja nerki?

    Masz E36
    http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C9/09/44/
    C9094416_1.jpg
    może być?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 37. Data: 2010-07-23 22:14:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Waldek Godel pisze:

    > Masz E36
    > http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C9/09/44/
    C9094416_1.jpg
    > może być?

    Franz Maurer taka jezdzil!

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 38. Data: 2010-07-24 11:03:51
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Masz E36
    > http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C9/09/44/
    C9094416_1.jpg
    > może być?

    E za pozno :P
    Zreszta wcale zle nie wyglada, szczegolnie jak na takie co stoi na
    zlomowisku.

    --
    Karolek