  • 1. Data: 2010-07-21 13:20:31
    Temat: Jakie tarcze do klockow motorcrafta
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Witam
    Mam ze starych zapasow oryginalne klocki motorcrafta do escorta
    ale tym razem trzeba bedzie tez zmienic tarcze
    no wlasnie - jakie polecacie w mare dobre ale nie kosmicznie drogie
    i zeby byly w miare "dopasowane" do tych klockow ?

    Ps.
    u zonki w SC tez remont - amortyzatory tylne leją i klockow prawie brak :)
    zamowilem wlasnie amortyzatory gazowe Delphi i klocki TRW
    mam nadzieje ze to nie jakies badziewia ?