  • 1. Data: 2012-01-28 10:41:30
    Temat: Zipp Otis 4t
    Od: patriq <patryk_kozman@_NOSPAM_wp.pl>

    Mam Otisa 4t ,chciał bym w nim poprawić v-max ,przyśpieszenie
    v-max to tylko 75km/h co mógłbym zrobić żeby szedł ok.100km/h
    za ok. 400zł ; )
    gg 23263506

  • 2. Data: 2012-01-28 10:47:47
    Temat: Re: Zipp Otis 4t
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 28.01.2012 11:41, patriq pisze:
    > Mam Otisa 4t ,chciał bym w nim poprawić v-max ,przyśpieszenie
    > v-max to tylko 75km/h co mógłbym zrobić żeby szedł ok.100km/h za ok.
    > 400zł ; ) gg 23263506

    odłóż te 400 na konto bo jak miśki Cie na suszarke złapia przy 75 to
    dowodzik zabiorą jak nic.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2012-01-30 11:13:15
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    patriq <patryk_kozman@_NOSPAM_wp.pl> napisał(a):

    > Mam Otisa 4t ,chciał bym w nim poprawić v-max ,przyśpieszenie
    > v-max to tylko 75km/h co mógłbym zrobić żeby szedł ok.100km/h
    > za ok. 400zł ; )

    Wynająć lawetę.

    Sorry ale NMSP,
    Mariusz