  • Data: 2013-10-13 20:56:10
    Temat: liczenie elementów na taśmach ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Taki jest problem - mam sporo elementów SMD, takich wiadomo -
    kondensatory , rezystory, przeważnie 1206.

    No i tych taśm różne odcinki, dłuższe, krótsze.
    Co jakiś czas muszę przeliczyć ile czego mam - robię to ręcznie
    niestety, co zajmuje bardzo dużo czasu.
    Macie może jakieś rozwiązanie tego problemu ? Może jakieś proste
    liczarki są - co to przepuścisz taśmie i licznik podaje ?

    Albo coś innego ?
    Myślałem o wadze liczącej - ale taka o dokładności 0.1g (chińszczyzna z
    Allegro) to nie bardzo - raz, że przynajmniej te 100 szt trzeba mieć na
    wzorzec (mniej jest za lekkie), dwa że niewygodne to, wyłącza się co
    chwila. Tak, że nie za bardzo.