  • 1. Data: 2009-12-03 07:44:43
    Temat: jaka jest maksymalna głębokość montażu w szafie kros. 60 cm?
    Od: pete <d...@o...pl>

    jaka jest maksymalna głębokość montażu w szafie kros. o głęb. 60 cm?
    czy wejdzie centrala telefoniczna która ma 44 cm?
    dzięki.

  • 2. Data: 2009-12-03 08:39:20
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hf7qg3$8pj$1@atlantis.news.neostrada.pl>, pete napisał(a):

    > jaka jest maksymalna głębokość montażu w szafie kros. o głęb. 60 cm?
    > czy wejdzie centrala telefoniczna która ma 44 cm?

    Prawdopodobnie powinna wejść, bo tylko od frontu musi być przestrzeń
    około 12cm, a od tyłu to tylko kwestia jak jest podłączone są kabelki
    do centrali tel. Ale szafa z tyłu nie ma ograniczenia - dochodzi do
    samej ścianki.

    Natomiast najlepiej byłoby znaleźć kogoś, kto ma/sprzedaje taką szafę
    i żeby zmierzył. Ja mówię w oparciu o 80tkę, którą mam.

    Jacek

  • 3. Data: 2009-12-03 11:28:33
    Od: manmadepredator <v...@g...pl>

    On Thu, 03 Dec 2009 08:44:43 +0100, pete <d...@o...pl> wrote:

    >jaka jest maksymalna głębokość montażu w szafie kros. o głęb. 60 cm?
    >czy wejdzie centrala telefoniczna która ma 44 cm?
    >dzięki.

    Zależy od tego, jak daleko cofnięte są pionowe szyny montażowe w
    safie, jeśli centralka ma szyny poziome to wystarczy ją troche
    wysunąć, ale jak jest montowana bezpośrednio to może być problem np. z
    podłączeniem kabla zasilającego, ew. taśm do paneli krosowniczych.

    pzodrawiam
    WK