  • 21. Data: 2010-06-27 22:41:03
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: n...@s...com

    On Sun, 27 Jun 2010 23:56:04 +0200, "Karambol" <k...@g...pl>
    wrote:

    >KURWA!! wiedziałem, ze sie to gówno pojawi!!!!!!!!!!

    Zglos do prokuatury ze obraza Twoje uczucia religijne bo polecil cos
    innego niz katem.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 22. Data: 2010-06-27 22:45:21
    Od: n...@s...com

    On Mon, 28 Jun 2010 00:39:47 +0200, "Piotr Chamernik :: CHAMER"
    <chamer malpa post kropka pl> wrote:

    >Tzn zdejmuje oba kola na srodku drogi i to zakladam na kostke? :)

    To jest rozwiazanie rozsadne (no moze poza 'na srodku drogi' ;>).
    Kolega zaproponowal opone zakladana na opone. Tak ze srodek tej
    nakladki idealnie pasuje do bieznika opony zalozonej na obreczy.
    Osobiscie raczej tego nie widze.

    pozdr
    newrom

  • 23. Data: 2010-06-27 22:50:16
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    AZ pisze:
    > Za chwile wyjdzie na to, że się nie znasz, nie umiesz i nigdy nie
    > umiałeś jeździć a precle są złe :-)

    Zawsze tak wychodzi ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 24. Data: 2010-06-28 04:53:48
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** AZ pisze: Za chwile wyjdzie na to, że się nie znasz, nie umiesz i nigdy
    nie
    umiałeś jeździć a precle są złe :-)

    ***"Don Pedro"
    Zawsze tak wychodzi ;)

    No nie dziwne - jak kolega twierdzi ze brat mial i filmy na yutubie som to
    tak jak on pisze musi byc.
    I jak ktos twierdzi inaczej jest gupi.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 25. Data: 2010-06-28 07:00:53
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > IMHO warto byś się zainteresował BMW F650GS. Koniecznie do tego oponki
    > dualowe, jak najbardziej możliwie terenowe (odporne na zaklejanie się
    > błotkiem) i sprzęt spełni wszystkie Twoje wymagania.

    Czy na takim siodełku 400km nie boli ?
    a hardcore to jak jade z plecaczkiem na XT350
    150km dziennie :) dupy odpadają ale jaki fun :)
    Też rozglądam się za czymś uniwersalnym ale
    będzie ciężko, duża masa jest fajna na trasę a w terenie dupa
    znowu lekki motocykl na autostradzie to lata jak szmata,
    Mam 2 komplety opon kostka i Scorpiony A/T i
    jak śmigam sam to jest w miarę uniwersalnie.

    pozdro
    blur

  • 26. Data: 2010-06-28 07:07:36
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-06-27 16:34, kw pisze:
    > Witam
    > Panowie jesteście specjalistami proszę o poradę.
    > Zastanawiam się nad motorkiem który pozwoli mi na jazdę w lekkim terenie ,
    > ścieżki leśne , polne , czasami mniej zabłocone czasami wiecej , czyli
    > chodzi o to generalnie żeby motorek nie bal się błotka.Nie mówię tu o
    > brodzeniu po ośki w błocie ale żeby mozna bylo nim przejechać leśnymi
    > ścieżkami czy polnymi po np. opadach deszczu.I teraz druga sprawa chciałbym
    > zeby przejechanie nim dystansu ok.400 km nie stanowilo również problemu po
    > drodze.

    Mi chodzi po glowie podobne pytanie, pewna ilosc maszyn ma siostrzane
    modele supermoto i enduro.

    Co by bylo, miec supermoto na miasto, droga kupna nabyc tylne kolo typu
    enduro z zebatka, mam w weekend ochote na bloto, przekrecam gotowe kolo
    i napier......

    Pytam teoretycznie, bo te maszyny widzialem w necie ;)

  • 27. Data: 2010-06-28 08:09:21
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    <n...@s...com> wrote in message

    > Zglos do prokuatury ze obraza Twoje uczucia religijne bo polecil cos
    > innego niz katem.

    XT, Dominator i inne takie niby enduro to nie sa motocykle do zadnego
    terenu. Nie o uczucia tu chodzi i o zlosliwosci, po prostu te motocykle sa
    gowno warte. Ja rozumiem, ze Wam sie wydaje, ze wszelkie rozumy pojedliscie
    ale ja jestem praktykiem, nie teoretykiem. Jezdze przede wszystkim w
    terenie, a nie przede wszystkim na szosie.
    Jesli XT jest spoko to prosze bardzo, Dominator to ta sama bajka:

    http://www.youtube.com/watch?v=AQAKGkMOS58

    Ja nikomu (w odróżnieniu o Was) zle nie zycze.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 28. Data: 2010-06-28 08:20:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-28, Karambol <k...@g...pl> wrote:
    > Ja rozumiem, ze Wam sie wydaje, ze wszelkie rozumy pojedliscie
    > ale ja jestem praktykiem, nie teoretykiem.

    A Tobie co sie wydaje?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2010-06-28 08:41:45
    Od: n...@s...com

    On Mon, 28 Jun 2010 10:09:21 +0200, "Karambol" <k...@g...pl>
    wrote:

    >XT, Dominator i inne takie niby enduro to nie sa motocykle do zadnego
    >terenu.

    Czytales jakie zalozenia ma pytajnik czy tez slowo 'teren' Cie
    oslepilo i juz nic innego nie chciales czytac ?

    > Nie o uczucia tu chodzi i o zlosliwosci, po prostu te motocykle sa
    >gowno warte.

    I jamacha kupa, gdy kierownik dupa.
    Bez zlosliwosci. Braki techniczne musza byc uzupelnione dobrym
    sprzetem.

    > Ja rozumiem, ze Wam sie wydaje, ze wszelkie rozumy pojedliscie
    >ale ja jestem praktykiem, nie teoretykiem. Jezdze przede wszystkim w
    >terenie, a nie przede wszystkim na szosie.

    I jestes wyznawca katema, oraz nie interesuje Cie czego pytajnik
    potrzebuje. Przeciez musi jezdzic przede wszystkim w terenie. jak Ty.

    >Jesli XT jest spoko to prosze bardzo, Dominator to ta sama bajka:

    Mozliwe, nie znam dominatora. Ale 3 tyg temu troche pojezdzilismy z
    chlopakami (i Mika) Bo blotku. Xt dawal sobie swietnie rade.
    Chyba nawet lepiej niz xr.
    I to w trudnym, gorzystym terenie.

    >http://www.youtube.com/watch?v=AQAKGkMOS58

    ROTFL
    Wyglada ze chlopu zawiecho nie wydalo. Albo byl kierownik dupa.
    Jak wygladal ten przejazd jak sie zamienili moturami ?
    No i inna sprawa. Ten filmik byl na torze. Jakbys tam wrzucil krosowke
    z dobrym jezdzcem to by objechala tego katema. Tylko po chuj komus
    krosowka jesli chce dojezdzac 300-400km w teren ?
    ]
    >Ja nikomu (w odróżnieniu o Was) zle nie zycze.

    Borze! upusc troche powietrza, bos sie nadal tak ze mozesz penc jak
    chomik.

    pozdr
    newrom

  • 30. Data: 2010-06-28 09:39:08
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    <n...@s...com> wrote in message

    > Czytales jakie zalozenia ma pytajnik czy tez slowo 'teren' Cie
    > oslepilo i juz nic innego nie chciales czytac ?

    Czytałem, Jesli ktos jezdzil wczesniej WR to przesiadka na cos 2x
    wygodniejszego i o nie wiele mniejszych predyspozycjach terenowych jest dla
    niego leprzym rozwiazaniem, niz przesiadka na muła. W kazdym razie dla mnie
    by tak było i wydaje mi sie to wystarczajaco logiczne, zeby nie polecac tego
    czego sam bym nie chcial.

    > I jamacha kupa, gdy kierownik dupa.
    > Bez zlosliwosci. Braki techniczne musza byc uzupelnione dobrym
    > sprzetem.

    Zgadzam sie. I wlasnie nie rozumiem dlaczego moja krytyka w sytuacji
    polecenia przez kogos zlego sprzetu jest zla?

    > I jestes wyznawca katema, oraz nie interesuje Cie czego pytajnik
    > potrzebuje. Przeciez musi jezdzic przede wszystkim w terenie. jak Ty.

    Wlasnie interesuje dlatego dobrze mu radze. Oczywscie, ze nie musi jezdzic
    przede wszystkim w terenie, ale jesli moze miec sprzet, ktory na szosie
    sprawdza sie dobrze a w terenie daje poczucie bezpieczenstwa i zabawe to
    dlaczego go nie polecac?

    > Mozliwe, nie znam dominatora. Ale 3 tyg temu troche pojezdzilismy z
    > chlopakami (i Mika) Bo blotku. Xt dawal sobie swietnie rade.
    > Chyba nawet lepiej niz xr.
    > I to w trudnym, gorzystym terenie.

    No nie wiem, ja mam jeszcze w pamieci jak podczas jednego z wypadu koledze
    skonczylo sie zawieszenie w XT i co sie stalo pozniej. W miejscu gdzie
    wogole bym nie pomyślał, ze mozna sie tak połamac.
    To byla wina sprzetu i dlatego XT to dla mnie porazka. Zobacz:
    http://karambolktm.wrzuta.pl/obraz/22Av2yR7TCH/xt_60
    0_05

    U mnie same piachy i kurz jak mąka - gdzie macie błoto w taka pogode?;>

    > No i inna sprawa. Ten filmik byl na torze. Jakbys tam wrzucil krosowke
    > z dobrym jezdzcem to by objechala tego katema.
    >Tylko po chuj komus
    > krosowka jesli chce dojezdzac 300-400km w teren ?

    No i widzisz, sam sobie odpowiedziałes dlaczego nie krosowka, nie xt, (dr
    650, dominator) a Kat. LC4 w wersji adventure to jest to z czego kolega
    pytajacy byl by najbardziej zadowolony.

    > Borze! upusc troche powietrza, bos sie nadal tak ze mozesz penc jak
    > chomik.

    Dobra:D