  • Data: 2009-04-26 18:41:02
    Temat: leica 70-200 2.8 + canon 450 D
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Prosze o komentarze na temat obiektywu z serii L 70-200 mm, światło 2.8.

    Czy jest sens kupować ten obiektyw do body: Canon 450 D?

    Czy ten obiektyw nie jest za mocny na takie body?

    Mam w tej chwili obiektyw Canona 50 mm (stałoogniskowy), światło 1.4 i
    jestem z niego bardzo zadowolony.

    Planuje kupić ten obiektyw aby moc wykonywac zdjęcia na żużlu i na
    koncertach.

    Prosze nie zabijcie mnie jesli te pytania sa za bardzo amatorskie, ale
    fotografia interesuje sie dopiero od roku, stad takie pytanie do Was

    Pozdrawiam
    heyoo