  • 11. Data: 2010-04-21 17:32:16
    Temat: Re: laser mono - dupleks sprzetowy
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 21 Kwi, 09:30, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote:

> [...]
    > okresowo wymienianymi rolkami podajnika, co kosztuje bodajze 7 zl.
    >
    > Mozliwe ze otoczysz sie dupleksami, sortownikami czy czym
    > tam jeszcze i sama procedura jest mniej podatna na bledy.
    > Temu pytam o to doposazenie, bo interesuje sie warsztatem,
    > gdy przychodze wieczorem a tu lezy kilkaset gotowych broszur :-)
    >
    > Drukuje 1000 stron, odwracam, wkladam do podajnika
    > i zawsze mam to co trzeba. Od Lexmarków (i Oki) niestety
    > nie mozna bylo odejsc, gdy jedno potkniecie niweczy wszystko.
    >
    > Wspominales tez o tonerze na iles tam tysiecy stron.
    > A ile stron ma sloik z tonerem, który mam na półce?

    Jest na zero stron, bo już wszystko dosypałeś do swoich drukarek.

  • 12. Data: 2010-04-27 12:38:23
    Od: gogo <g...@g...gogo>

    On 2010-04-21 06:56, Sławek Maculewicz wrote:

    > Laptopowy moduł SODIMM 64MB PC133 dostać można już za 20 zł (z
    > przesyłką). Nie są to porażające kwoty...
    > Odchylasz klapkę, wkładasz pamięć, zamykasz - ot, cała procedura.

    chodzi o sdram 100-pin? - chyba taki wchodzi do drukarki?
    moglbys rzucic linkiem, bo cos nie moge znalezc takiego modulu w takiej
    cenie

  • 13. Data: 2010-04-27 12:46:21
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 27-04-2010 o 15:38:23 gogo <g...@g...gogo> napisał(a):

    > chodzi o sdram 100-pin? - chyba taki wchodzi do drukarki?
    > moglbys rzucic linkiem, bo cos nie moge znalezc takiego modulu w takiej
    > cenie

    Nie, ja wszędzie widziałem 144-pin. Na przykład
    http://support.crucial.com/eu/store/listparts.aspx?m
    fr=Brother&model=HL-5340D

    W serwisówce złącze opisane jest jako SO-DIMM 144 pin.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 14. Data: 2010-04-27 17:19:49
    Od: gogo <g...@g...gogo>

    On 2010-04-27 14:46, Sławek Maculewicz wrote:

    > Nie, ja wszędzie widziałem 144-pin. Na przykład
    > http://support.crucial.com/eu/store/listparts.aspx?m
    fr=Brother&model=HL-5340D

    > W serwisówce złącze opisane jest jako SO-DIMM 144 pin.

    cos mi sie pomerdalo i pisalem o swojej hp 1320 :)