  • 1. Data: 2010-04-05 00:15:41
    Temat: laptop: likwidacja błędu "103 charge circuit failure"
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    jest (znalazlem w sieci) przepis na likwidację błędu "103 charge circuit
    failure" [w laptopach,przekroczona liczba cykli ladowania baterii]. Przepis
    nalezy wykonac 3 razy, resetuje CMOS, ma likwidowac blad.

    Mam kłopot z tym przepisem.

    1.
    "Upewnij się, czy laptop jest całkowicie wyłączony".

    OK, upewniłem się.

    2.
    "Wciśnij klawisz FN na klawiaturze i trzymając go włącz laptopa, po czym
    naciskaj natychmiast klawisz F11".

    wcisnąłem fn, włączyłem laptop, nastepnie natychmiast i wariantowo: puściłem
    FN/nadal trzymałem FN, w obu przypadkach wcisnalem klawisz f11...

    3.
    "Laptop powinien się wyłączyć".

    ... ale nie wyłącza się.

    O co chodzi?
    pierwsze podejrzenie, że może jednak nie f11. Więc który? Ale może jednak
    f11, więc dlaczego przepis nie działa?

  • 2. Data: 2010-04-05 00:31:39
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:hpba3s$2717$1@bgp.inds.pl
    > wcisnalem klawisz
    > f11...

    ok, przepis działa - f11 nalezalo przyciskac impulsowo pare razy.