    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: laptop: likwidacja błędu "103 charge circuit failure"
    Date: Mon, 5 Apr 2010 02:15:41 +0200

    jest (znalazlem w sieci) przepis na likwidację błędu "103 charge circuit
    failure" [w laptopach,przekroczona liczba cykli ladowania baterii]. Przepis
    nalezy wykonac 3 razy, resetuje CMOS, ma likwidowac blad.

    Mam kłopot z tym przepisem.

    1.
    "Upewnij się, czy laptop jest całkowicie wyłączony".

    OK, upewniłem się.

    2.
    "Wciśnij klawisz FN na klawiaturze i trzymając go włącz laptopa, po czym
    naciskaj natychmiast klawisz F11".

    wcisnąłem fn, włączyłem laptop, nastepnie natychmiast i wariantowo: puściłem
    FN/nadal trzymałem FN, w obu przypadkach wcisnalem klawisz f11...

    3.
    "Laptop powinien się wyłączyć".

    ... ale nie wyłącza się.

    O co chodzi?
    pierwsze podejrzenie, że może jednak nie f11. Więc który? Ale może jednak
    f11, więc dlaczego przepis nie działa?