  • 11. Data: 2009-09-05 09:37:40
    Temat: Re: laptop lenovo- proszę o opinie
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009090509141700@grush.one.pl...

    > Nie. Uważam za chore, że jest to tak podkreślana cecha.
    >
    > To, że "można na nim puścić XP" powinno interesować *bardzo*
    > wąską grupę użytkowników dysponujących zapasem gotówki oraz

    Do czego jest potrzebny ten "zapas gotówki" ?

    > bardzo specyficznym oprogramowaniem nie pracującym poprawnie
    > w środowisku wirtualizowanym.

    Specyficzne? Wystarczy użyć programu korzystającego ze wsparcia ze strony
    karty video aby unikać środowiska wirtualnego.

    --
    marfi

  • 12. Data: 2009-09-05 09:39:30
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Bzdura. Pokaż jakiś test, w którym XP jest dwukrotnie szybszy.
    > Ale nie np. ładowanie systemu, tylko coś *pożytecznego*.

    Wyszukiwanie na dysku :)

    --
    marfi

  • 13. Data: 2009-09-05 12:11:49
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    marfi pisze:

    > Do czego jest potrzebny ten "zapas gotówki" ?

    Bo trzeba:

    a) kupić osobną licencję na XP,
    lub
    b) przepłacić za wersję BOX,
    lub
    c) przepłacić za Vistę Business.

    > Specyficzne? Wystarczy użyć programu korzystającego ze wsparcia ze
    > strony karty video aby unikać środowiska wirtualnego.

    A dlaczego nie wymusić na producencie danego programu, żeby
    poprawił swoje badziewie, tylko poddawać się jego dyktatowi
    i używać starego, mniej bezpiecznego systemu?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 14. Data: 2009-09-05 13:44:57
    Temat: Re: [OT] laptop lenovo- proszę o opinie
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Doxent pisze:
    > Może i stary ale średnio 100% szybszy na laptopach no i nie ma jeszcze
    > takiej rzeczy która na XP by nie poszła a chodziła tylko na Viście więc
    > po co sobie głowę zawracać wodotryskami w stylu bocznych pasków,
    > animowanych kursorów oraz zmienionych schematów dźwiękowych. Pozatym
    > grafika i tak nie obsłuży aero czy dx10-11.

    To grupa sprzętowa, więc dyskusja jest totalnie NTG, ale aż ciężko
    czytać pod koniec 2009 takie "rewelacje". Bez obrazy, ale pora wreszcie
    wyjść ze średniowiecza. Jeśli Vista/Windows 7 to dla Ciebie jedynie
    boczne paski i wodotryski to to jedynie świadczy o potężnym
    doświadczeniu w tym systemie, jakim dysponujesz ;) Na początku też byłem
    sceptyczny (dwa lata temu?), a w tej chwili szlag mnie trafia jak muszę
    gdzieś pracować w tym starym, topornym XP. I jaka to karta graficzna w
    nowym Lenovo nie obsłuży Aero? Bo moje trzyletnie laptopy z Intelem
    GMA950 radzą sobie śpiewająco, więc chętnie się dowiem, z ciekawości.

    BTW, średnio 100% szybszy powiadasz? :D Ech.

    --
    PSYLO

  • 15. Data: 2009-09-05 14:07:29
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    marfi pisze:

    > Wyszukiwanie na dysku :)

    Serio? W obydwu, po aktualizacjach, jest chyba ta sama
    Windows Search...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 16. Data: 2009-09-05 17:34:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > poprawił swoje badziewie, tylko poddawać się jego dyktatowi
    > i używać starego, mniej bezpiecznego systemu?

    No to spróbuj wymusić na MS aby Vista (lub np. DirectX) nie korzystały z
    karty grafiki :)

    --
    marfi

  • 17. Data: 2009-09-05 17:36:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Serio? W obydwu, po aktualizacjach, jest chyba ta sama
    > Windows Search...

    No to sprawdź i podaj wyniki...

    --
    marfi

  • 18. Data: 2009-09-05 18:06:31
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    marfi pisze:

    > No to sprawdź i podaj wyniki...

    Nie mam na jednym komputerze/dysku zainstalowanych obydwu
    systemów. Poza tym, zawsze wyłączam indeksowanie i tak, bo
    *bardzo rzadko* szukam plików -- po prostu wiem, gdzie się
    ich spodziewać.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 19. Data: 2009-09-05 19:16:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Nie mam na jednym komputerze/dysku zainstalowanych obydwu
    > systemów. Poza tym, zawsze wyłączam indeksowanie i tak, bo
    > *bardzo rzadko* szukam plików -- po prostu wiem, gdzie się
    > ich spodziewać.

    Zazdroszczę.... bo ja np. nie pamiętam w którym z ok. 4000 plików użyłem
    frazy, której akurat potrzebuję :(
    BTW: Nie myślę o indeksowaniu bo to w Viście był koszmar a o zwykłym
    wyszukiwaniu pliku - nie wiem jak sobie Vista radzi z tym teraz bo od zawsze
    do wyszukiwania fraz w plikach używam Copernic Desktop Search.

    --
    marfi

  • 20. Data: 2009-09-05 23:57:49
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    > Bo wyprodukował komputer i ma prawo określić, co na nim
    > działa, a co nie.

    Przesadzasz trochę.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc