  • 11. Data: 2010-10-23 09:54:20
    Temat: Re: laptop Toshiba
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-23 09:12, Kubala pisze:

    > nawet nie zauważyłem, że nie ma WiFi, wydało mi się to zbyt oczywiste, żeby
    > patrzeć czy ma;) 2 USB faktycznie troszkę mało.. trzeba szukać dalej:0 jakie
    > propozycje? może jakiś Sony? a co do Systemu to mam z uczelni dostęp do darmowej
    > 7 więc, może być i bez systemu:)

    Co do systemu to lepiej kupić sobie oddzielnie lepszy,
    funkcjonalniejszy- trochę droższy. Porównaj wszystkie 7-ki i oceń sam.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-10-23 10:12:55
    Od: "Kubala" <n...@o...pl>

    > nie wiem jak w tym modelu, ale u mojego ojca na laptopie(modelu sprzed
    > dwóch lat) lakier zaczął schodzić po 3 miesiącach. Masakra. A laptop
    > stoi na biurku, bez wkładania do torby.

    mój znajomy ma podobnie "lakierowy" model i przeszedł on już wiele m.in. zalanie
    piwem i lakier jak i sam laptop mają się dobrze;)

    system sam w sobie nie jest jakimś największym kryterium przy wyborze bo jako
    zwykły zjadacz chleba i tak pewnie nie odczuje wielkiej różnicy:) byle nie
    vista(tak z założenia:D ) no moim stacjonarnym kompie używam 7 w wersji
    professional i jak na razie złego słowa powiedzieć nie mogę;)

  • 13. Data: 2010-10-23 10:19:15
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 23.10.2010 09:12, Kubala pisze:
    > patrzeć czy ma;) 2 USB faktycznie troszkę mało.. trzeba szukać dalej:0 jakie
    > propozycje? może jakiś Sony? a co do Systemu to mam z uczelni dostęp do darmowej
    > 7 więc, może być i bez systemu:)

    Do użytku dydaktycznego, więc nawet uruchomienie gry łamie
    licencję. Czyli do maszyny wirtualnej. Podstawowy system
    operacyjny komputera powinien być komercyjny lub darmowy/
    otwarty.

    Nie podniecaj się za bardzo MSDN AA.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 14. Data: 2010-10-23 11:49:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <n...@o...pl> wrote in message
    > przyznam, że przeglądałem różne inne oferty toshiby i żadna nie wypada
    > konkurencyjne tzn za mniejsze pieniądze nie dostanie się laptopka o takich
    > parametrach(lub lepszych oczywiście:) )

    To zależy gdzie... Tu masz lepszego taniej:
    http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E
    16834214043

    TOSHIBA Satellite L655-S5111 NoteBook
    Intel Core i3 370M(2.40GHz)
    15.6" 4GB Memory DDR3 1066
    500GB HDD 5400rpm
    DVD Super Multi
    ATI Mobility Radeon HD 5650 dedicated graphics

    $749.99 USD.

    Masz szybszy procesor, lepsza grafika i mniejsza cena.

  • 15. Data: 2010-10-23 11:52:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
    > nie wiem jak w tym modelu, ale u mojego ojca na laptopie(modelu sprzed
    > dwóch lat) lakier zaczął schodzić po 3 miesiącach. Masakra. A laptop stoi
    > na biurku, bez wkładania do torby.

    Co to za laptop?

  • 16. Data: 2010-10-23 12:50:11
    Od: "Kubala" <n...@o...pl>

> [...]
    > ATI Mobility Radeon HD 5650 dedicated graphics
    >
    > $749.99 USD.
    >
    > Masz szybszy procesor, lepsza grafika i mniejsza cena.

    a widzisz, nigdy nie zastanawiałem się nad kupnem z zagranicy, ale to wcale nie
    głupie;) a kupowałeś już coś stamtąd?

  • 17. Data: 2010-10-23 13:20:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Co do systemu to lepiej kupić sobie oddzielnie lepszy,
    funkcjonalniejszy- trochę droższy. Porównaj wszystkie 7-ki i oceń sam.

    Z msdn:aa ma 7 pro. Po co kupować lepszy, jak można mieć za darmo?

  • 18. Data: 2010-10-23 13:22:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Radosław Sokół" napisał w wiadomości grup
    Do użytku dydaktycznego, więc nawet uruchomienie gry łamie
    licencję. Czyli do maszyny wirtualnej. Podstawowy system
    operacyjny komputera powinien być komercyjny lub darmowy/
    otwarty.

    Gry i programy można na nim odpalać. Nie może służyć do zarabiania.

  • 19. Data: 2010-10-23 14:21:54
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-23 15:20, qwerty pisze:

    > Co do systemu to lepiej kupić sobie oddzielnie lepszy,
    > funkcjonalniejszy- trochę droższy. Porównaj wszystkie 7-ki i oceń sam.
    >
    > Z msdn:aa ma 7 pro. Po co kupować lepszy, jak można mieć za darmo?

    Ja tam widziałam HOME, ale może to był inny link.

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-10-23 22:31:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kubala" <n...@o...pl> wrote in message

    16834214043

    > a widzisz, nigdy nie zastanawiałem się nad kupnem z zagranicy,
    > ale to wcale nie głupie;) a kupowałeś już coś stamtąd?

    Jak kupowałem ale ja mieszkam w USA więc jest pewna różnica ;-)
    Laptopa to kupić w Stanach warto tylko gdy ktoś Ci go przewiezie
    w samolocie, bo inaczej zapłacisz za wysyłkę bardzo dużo + cło + vat.