  • 21. Data: 2013-07-27 21:15:38
    Temat: Re: lamerskie pytanie o rootowanie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-27 20:30, ALEX Alpha MR pisze:

    > Chciałbyś.

    Znaczy co bym chciał?

    > Komendy DOSowe są ciągle w windzie i mocno ułatwiają życie :-)

    Nie wiem co masz na myśli, ale tryb konsolowy w Windows jest
    bardzo rozbudowany (nie wspomnę już SFU), ale nie o tym była mowa.

  • 22. Data: 2013-07-27 21:17:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A po ch* wymaga ? Bierzesz np taki Bilkom PKP - rozklad jazdy.
    > Komunikacja sieciowa - ok. Wyswietlanie stanu sieci - no niech bedzie,
    > przyda sie. Lokalizacja ... no powiedzmy ze ulatwienie.

    Lokalizacja różną dokładność może mieć. By temperaturę znać godzisz się na
    podanie miasta, ale czemu miałbyś zdradzać komukolwiek obcemu pod jakim
    adresem mieszkasz.

  • 23. Data: 2013-07-27 21:25:42
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 21:15:38 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Znaczy co bym chciał?

    > Nie wiem co masz na myśli, ale tryb konsolowy w Windows jest
    > bardzo rozbudowany (nie wspomnę już SFU), ale nie o tym była mowa.
    dos
    Dokładnie o tym. DOS umarł i DOS żyje w konsoli.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 24. Data: 2013-07-27 21:35:41
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-07-26 20:41, rs pisze:
    > czy ma sens rootowanie, jeśli np. nie mam zamiaru zmieniać providera,
    > ani nie jest mi potrzebne grzebanie w systemowych plikach? jakie
    > rootowanie telefonu daje korzyści? <rs>

    Mnie z uwagi na mało pamięci przydało się zwiększenie uprawnień softu do
    przenoszenia apek na kartę pamięci.

  • 25. Data: 2013-07-27 22:06:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-27 21:25, ALEX Alpha MR pisze:

    > dos
    > Dokładnie o tym. DOS umarł i DOS żyje w konsoli.

    W konsoli nie ma DOS-a. Najwyżej jest parę aliasów o nazwach
    zgodnych z komendami z DOS.

  • 26. Data: 2013-07-27 22:12:52
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Ja próbowałem różne klienty do SMB dla tableta Manta z antkiem 2.x.
    > Okazało się, że bez rootowania działają jedynie takie które pozwalają
    > ściągnąć pliki z serwera, a nie takie które by pozwalały zamapować
    > zasoby samby jako np folder. Oglądanie filmu poprzedzone ściąganiem go

    Bardziej chodzilo mi o serwer SMB. Bez roota nie da sie odpalic na
    odpowiednim porcie, wiec windows go nie "zobaczy".

    --
    Pozdr

  • 27. Data: 2013-07-27 22:25:27
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-07-27 21:35, gawfron pisze:

    > Mnie z uwagi na mało pamięci przydało się zwiększenie uprawnień softu do
    > przenoszenia apek na kartę pamięci.

    A z rootem każdą da się przenieść? W tablecie mam możliwość
    przeniesienia z pamięci wewnętrznej do pamięci dodatkowej, ale nie dla
    każdej aplikacji.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 28. Data: 2013-07-28 00:05:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-27 22:25, Krystek pisze:

    > A z rootem każdą da się przenieść?

    Nie. Choć z drugiej strony patrząc - posiadając odpowiednią wiedzę tak.
    Problem się pojawi przy aktualizacji.

    > W tablecie mam możliwość
    > przeniesienia z pamięci wewnętrznej do pamięci dodatkowej, ale nie dla
    > każdej aplikacji.

    Rozwiązaniem tego problemu jest kupowanie smartfonów/tabletów o takiej
    wielkości pamięci wewnętrznej, by nie było to problemem. Szkoda czasu
    na kombinacje.

  • 29. Data: 2013-07-28 09:50:14
    Od: K <...@...c>

    W dniu 26-07-2013 20:41, rs pisze:
    > czy ma sens rootowanie, jeśli np. nie mam zamiaru zmieniać providera,
    > ani nie jest mi potrzebne grzebanie w systemowych plikach? jakie
    > rootowanie telefonu daje korzyści? <rs>

    brak fejsa.

  • 30. Data: 2013-07-28 09:51:57
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-27 16:20, Mario pisze:

> [...]
    > ściągnąć pliki z serwera, a nie takie które by pozwalały zamapować
    > zasoby samby jako np folder. Oglądanie filmu poprzedzone ściąganiem go

    Próbowałeś aplikacji o jakże banalnej nazwie "Menadżer Plików" ;)
    http://tinyurl.com/k6hhra7

    U mnie działa tak samo zarówno na urządzeniach nierootowanych (telefon
    Desire Z i przystawka do TV Minix Neo X5) jak i tych z rootem (tablet).
    Wcześniej używałem ES File Explorera i ASTRO File Explorera - działały
    tak jak piszesz, też mi się wydawało, że to wina braku uprawnień roota.