  • 1. Data: 2013-04-12 08:37:02
    Temat: ladowarki z Lidla - uszkodzenia
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    gdzies widzialem w sieci, ze ktos sprzedaje ladowarki z Lidla (do
    samochodu) uszkodzone. Chcialbym kupic ze 3 szt (i po rodzinie
    porozdawac) i dac kumplowi do naprawy. Wiecie co sie w nich psuje i
    czy da sie to naprawic niewielkim kosztem? Kiedys zglebialem ten temat
    (ladowarki *tronic bo to chyba te same) i cos pisali, ze mikro
    przelaczniki. Czy cos wiecej?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-04-12 15:02:08
    Temat: Re: ladowarki z Lidla - uszkodzenia
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > czy da sie to naprawic niewielkim kosztem? Kiedys zglebialem ten temat
    > (ladowarki *tronic bo to chyba te same) i cos pisali, ze mikro

    Spotkalem sie z padnietym przyciskiem. Sniedzieje blaszka w mikroswitchu i
    nie przelacza.
    Po wymianie dziala jak nowa.

    Tmek

  • 3. Data: 2013-04-12 17:11:20
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-04-12 08:37, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > czy da sie to naprawic niewielkim kosztem? Kiedys zglebialem ten temat
    > (ladowarki *tronic bo to chyba te same) i cos pisali, ze mikro

    Rozbierałem 3 sztuki, w jednej faktycznie sam switch na klawiaturze
    foliowej nie kontaktował (jak się go naprawdę mocno/krzywo/kluczem
    nacisnęło, to działało), charakterystyczne że po podłączeniu świeciła
    dioda "standby", tylko nie przełączał się na ładowanie.
    W dwóch pozostałych - nic nie świeciło, po otwarciu obudowy - wielka
    dziura w tranzystorze taktującym przetwornicę po stronie pierwotnej,
    uwalony mostek prostowniczy, wymiana na coś podobnego - dalej nie rusza,
    poszły do śmieci, bo nowe w promocji tańsze niż 2h doktoryzowania się
    nad chińszczyzną.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2013-04-12 20:50:46
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Fakt.
    Dzisiaj wymieniłem ten nieszczęsny switch.
    Niby ładuje.
    Jak nie będzie bez żalu wyrzucę.
    Mam drugą.
    Z JULI
    Lepsza, bo szwedzka. ...:-)))))).

  • 5. Data: 2013-04-12 21:59:50
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 20:50:46 UTC+2 użytkownik zapinio napisał:
    > Fakt.
    >
    > Dzisiaj wymieniłem ten nieszczęsny switch.

> [...]

    Taka sama szwedzka, jak ta z Lidla niemiecka ;-)))