  • 1. Data: 2012-09-20 11:39:21
    Temat: Oferta play - dla nowego i z przenosin
    Od: "Gravid" <r...@w...pl>

    Mam taki problem do rozwiazania.
    Znalazlem oferte Play gdzie za jakies 30 czy 40 zlotych ma sie iles tam
    minut i sms oraz internet.
    I teraz tak:
    - jak przenosi sie numer od innego operatora to w abonamencie bedzie 550
    min.
    - jak jest to nowa umowa to w abo bedzie tylko 350 min.
    W chwili obecnej nie mam umowy z zadnym operatorem, nie mam zadnej faktury
    etc.
    Jak zrobic aby play dal mi ta oferta na wieksza liczbe minut?
    A moze zaczekac 3 mies. bo od nowego roku zmieniaja sie warunki play przy
    rozliczeniach z innymi operatorami i jest szansa na lepsze oferty?

    Ps. a moze jakis inny operator da mi za 30-40 pln 500 min, 100 smsow i
    internet np. 200 mb?

  • 2. Data: 2012-09-20 12:53:56
    Temat: Re: Oferta play - dla nowego i z przenosin
    Od: Tomek Dido <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 września 2012 11:39:40 UTC+2 użytkownik Gravid napisał:
> [...]
    >
    > rozliczeniach z innymi operatorami i jest szansa na lepsze oferty?
    >

    > Ps. a moze jakis inny operator da mi za 30-40 pln 500 min, 100 smsow i

    Kupiłem prapaide za kilka zł, w tmobile, zarejestrowałem i przeniosłem do play na
    abonamenet za 39zł 550min dostałem i rozmowy darmowe wplay.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-09-20 13:12:05
    Od: "Gravid" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek Dido" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Kupiłem prapaide za kilka zł, w tmobile, zarejestrowałem i przeniosłem do
    > play na abonamenet za 39zł 550min dostałem i rozmowy darmowe wplay.
    >
    > pozdrawiam

    Oooo. Czyli da sie :-) A powiedz dokladniej ile minut, ile sms, czy masz net
    w komorce?

  • 4. Data: 2012-09-20 19:15:35
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-09-20 12:53, Tomek Dido pisze:

    > Kupiłem prapaide za kilka zł, w tmobile, zarejestrowałem i
    > przeniosłem do play na abonamenet za 39zł 550min dostałem i rozmowy
    > darmowe wplay.

    Nawet jak na tydzień ten prepaid to też można numer przenieść?

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-09-20 20:09:30
    Od: "MM" <m...@n...invalid>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał

    > Nawet jak na tydzień ten prepaid to też można numer przenieść?

    A po co aż tydzień?
    Idziesz do salonu, kupujesz starter i od razu go rejestrujesz.
    Wychodzisz z salonu i wchodzisz do salonu interesującej cię sieci. Wybierasz
    ofertę z przeniesieniem numeru.
    Jedyną trudnością może być czas potrzebny do ujawnienia w systemie świeżo
    zarejestrowanego numeru, więc na wszelki wypadek między jednym a drugim
    salonem można coś przekąsić albo pobuszować w stojakach z ciuchami ;)

  • 6. Data: 2012-09-20 21:03:31
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-09-20 20:09, MM pisze:
> [...]
    > zarejestrowanego numeru, więc na wszelki wypadek między jednym a drugim
    > salonem można coś przekąsić albo pobuszować w stojakach z ciuchami ;)

    Haha

    --
    animka