  • 1. Data: 2009-01-16 11:30:35
    Temat: ładowarka i natężenie prądu - pytanie laika
    Od: "pueblo" <g...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Czy coś może się stać mojemu odtwarzaczowi mp3, jeśli pobiera prąd 500mA, a
    ładowarka do której chciałbym go podłączyć ma na wyjściu(wg opisu)ma 500-600mA?
    Bo napięcie normalne USB - 5V. Czy powinienem kupić ładowarkę, która na
    wyjściu ma max. te 500mA?

  • 2. Data: 2009-01-16 11:37:11
    Temat: Re: ładowarka i natężenie prądu - pytanie laika
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Jan 2009 11:30:35 +0000 (UTC), pueblo wrote:
> [...]
    >Bo napięcie normalne USB - 5V. Czy powinienem kupić ładowarkę, która na

    W wiekszosci przypadkow wazne jest napiecie - zasilacz ma dawac 5V,
    urzadzenie wezmie ile chce, zasilacz powinien miec _co_najmniej_ taki
    prad. Moze byc chocby i 10A - poplynie tylko 0.5

    Ale sa wyjatki :-(

    J.

  • 3. Data: 2009-01-16 22:09:39
    Od: "Tadek" <usun_to_ted66@_to_tez_op.pl>

> [...]
    > 500-600mA?
    > Bo napięcie normalne USB - 5V. Czy powinienem kupić ładowarkę, która na

    Mogłoby się stać (najprędzej ładowarce), gdyby ładowarka dawała np. 200 mA,
    ale jak daje więcej to nie szkodzi :-)

    (Bo jeśli ma opis 500-600 mA - oznacza to, że tyle może dać - i nic więcej.
    A urządzenie bierze tyle ile chce)

    Tadek

  • 4. Data: 2009-01-16 22:35:36
    Od: pueblo <p...@p...invalid>

    Ahoj Tadek, 16 sty 2009 w news:gkr09u$20i$1@news.onet.pl napisałeś/aś:

> [...]
    >
    > (Bo jeśli ma opis 500-600 mA - oznacza to, że tyle może dać - i nic
    > więcej. A urządzenie bierze tyle ile chce)

    J.F., 16 sty 2009 w
    news:q7s0n4lksauq7j82cbtt9jv7l01p3q2s6h@4ax.com napisałeś/aś:

> [...]
    > urzadzenie wezmie ile chce, zasilacz powinien miec _co_najmniej_
    > taki prad. Moze byc chocby i 10A - poplynie tylko 0.5

    Dzięki panowie

    --
    "Większość ludzi nie poznałaby się na muzyce, nawet gdyby ta podeszła i
    ugryzła ich w dupę" - Frank Zappa+