  • 1. Data: 2002-06-07 21:03:51
    Temat: lacze 2 mbit
    Od: "Yarko" <s...@w...pl>

    Poszukuje dostępu do szybkiego łącza min. 2 mbit. na okres mniej więcej
    tygodnia w celu wymiany danych. Jeśli jest ktoś kto mógły mi pomóc zapraszam
    na priv - wchodzi w gre Warszawa i okolice.

    Y@rko

  • 2. Data: 2002-06-09 15:59:17
    Temat: Re: lacze 2 mbit
    Od: "Marcin Lewandowski" <N...@l...w.pl>

    utopia

  • 3. Data: 2002-06-09 22:04:35
    Od: Maciek <s...@p...onet.pl>

    Czemu?

  • 4. Data: 2002-06-10 15:56:44
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Yarko wrote:

    > Poszukuje dostępu do szybkiego łącza min. 2 mbit. na okres mniej więcej
    > tygodnia w celu wymiany danych. Jeśli jest ktoś kto mógły mi pomóc zapraszam
    > na priv - wchodzi w gre Warszawa i okolice.

    Futuro, Ipartners, Crowley, Pagi... wszyscy, co mają radio.

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "The number of UNIX installations has grown to 10, with more expected.
    -- The Unix Programmer's Manual, 2nd Edition, June 1972"

  • 5. Data: 2002-06-12 10:18:42
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Tomasz Jarzynka <t...@c...cpi.pl> wrote:

    > Futuro, Ipartners, Crowley, Pagi... wszyscy, co mają radio.
    Tylko ta cena... :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 6. Data: 2002-06-12 16:33:58
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Tylko ta cena... :)

    A kto mówił, że ma być tanio? Sądzę, że jeśli instalacja będzie prowizoryczna
    i do tego chodzi o jakąś imprezę to cena będzie wyjątkowo przystępna. A jeśli
    nie, to i tak wyjdzie pewnie 1/2 abonamentu + 1/2 instalacji = do zniesienia.

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they
    start making vacuum cleaners."