  • 1. Data: 2002-06-07 09:42:00
    Temat: Pozman -> świat ?!
    Od: "Tomasz Slaski" <t...@p...pl>

    Witam.

    Po raz kolejny przydarza sie Pozmanowi prawie 48 godzinna przerwa w
    lacznosci ze swiatem. Ruch komercyjny wychodzi przez Ipampers, i to u nich
    zdaje sie byc problem.
    Po ostatniej wpadce z niemoznoscia usuniecia uszkodzenia swiatłowodu gdzies
    pod granica Polski, dzis z kolei mamy sytuacje, ze pampersi zmieniaja
    dostawce lacza miedzynarodowego z padajacego KpnQwest na Sprinta, ktory nie
    przyjmuje prefixow Pozmana...

    W oficjalnym komunikacie z Pozmana mozna przeczytać "Jednoczesnie zachecamy
    do korzystania z oferowanej przez nas usługi
    w3cache na serwerze w3cache.man.poznan.pl (port 8080). Usługa ta umożliwi
    Państwu dostęp do zasobów internetu swiatowego (protokoły http, https i
    ftp) również w czasie trwania obecnej awarii."

    Panowie, do licha, czy dla Was internet to tylko www i ftp ?
    U mnie na przyklad za chwie spuchnie mi dysk z poczta, bo nie dosc że głowny
    MX jest w domenie .com to jeszcze 75% wymiany poczty odbywa sie z
    zagranica...
    Mało kogo we firmie interesuje, ze awaria ma miejsce poza moją kompetencją.

    Na moje sugestie, zeby choc czesc ruchu puscic awaryjnie przez lacza .edu
    usłyszałem, ze "nie jest to takie proste", a poza tym "kierownik chyba dzis
    bedzie uchwytny".

    Ech.. i co mam zrobic ? Kupic sobie za drugie tyle, ile place Pozmanowi
    jakis FR z Polpaka ???

    --
    TOM
    The Bastard -> LAN/MAN Admin From Hell

  • 2. Data: 2002-06-07 15:07:35
    Temat: Re: Pozman -> świat ?!
    Od: "m1pet" <p...@m...pl>

    Użytkownik "Tomasz Slaski" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Ech.. i co mam zrobic ? Kupic sobie za drugie tyle, ile place Pozmanowi
    > jakis FR z Polpaka ???

    Kup lepiej od kogo innego :)

    Peter

  • 3. Data: 2002-06-07 15:07:52
    Od: m...@n...pl

    Tomasz Slaski <t...@p...pl> wrote:
    > Ech.. i co mam zrobic ? Kupic sobie za drugie tyle, ile place Pozmanowi
    > jakis FR z Polpaka ???
    Zmień dostawcę. Jaki problem?

    pz
    mazek

    --
    http://xdefactor.netsync.pl/

    Polskie tłumacznie FAQ PostgreSQL:
    http://www.netsync.pl/~mazek/faq-polish.html

  • 4. Data: 2002-06-07 15:08:00
    Temat: Re: Pozman -> wiat ?!
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Fri, 7 Jun 2002 09:42:00 +0000 (UTC), "Tomasz Slaski"
    <t...@p...pl> wrote:

> [...]
    >bedzie uchwytny".
    >
    >Ech.. i co mam zrobic ? Kupic sobie za drugie tyle, ile place Pozmanowi

    ...załóż SDI albo DSL...

    ;-)

    futszaK
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu za 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----

  • 5. Data: 2002-06-09 08:15:26
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    "futszaK" <f...@W...sitefinder.pl> napisał:

    > ...załóż SDI albo DSL...

    A żebyś wiedział - choćby jako backup do root DNS

    > ;-)

    Mnie wcale do śmiechu nie było...

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 6. Data: 2002-06-09 08:15:33
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    <m...@n...pl> napisał:

    > Zmień dostawcę. Jaki problem?

    Drobny. Na jakiego w porównywalnej cenie za 10 Mbps FL ?

  • 7. Data: 2002-06-09 08:49:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid> wrote:

    > Drobny. Na jakiego w porównywalnej cenie za 10 Mbps FL ?

    No tak. Znowu się zaczyna mitologia. Ale zaraz pewnie powiesz, że masz 10Mb
    po całej Polsce i na Świat?
    I do tego afair to bodajże za <3k?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2002-06-09 10:21:41
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@i...pl> napisał:

    > No tak. Znowu się zaczyna mitologia. Ale zaraz pewnie powiesz,
    > że masz 10Mb po całej Polsce i na Świat?

    Nie. Nie bądź proszę złosliwy.

    > I do tego afair to bodajże za <3k?

    Tak.

  • 9. Data: 2002-06-09 15:58:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid> wrote:

    > Nie. Nie bądź proszę złosliwy.

    No to po kiego grzyba przytaczasz argument o 10Mb po FC?

    > Tak.

    Za <3k znajdziesz inne łącza.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2002-06-09 15:58:59
    Od: m...@n...pl

    Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid> wrote:

    > Drobny. Na jakiego w porównywalnej cenie za 10 Mbps FL ?
    jak sam stwierdziłes te 10Mbps są g. warte. Zapłać za 2Mbps tą samą cenę
    i przestań włosy z głowy wyrywac, bo to że masz 10Mbps to złudzenie.
    pz
    mazek