    From: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: lacze 2 mbit
    Date: Wed, 12 Jun 2002 16:33:58 +0000 (UTC)

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Tylko ta cena... :)

    A kto mówił, że ma być tanio? Sądzę, że jeśli instalacja będzie prowizoryczna
    i do tego chodzi o jakąś imprezę to cena będzie wyjątkowo przystępna. A jeśli
    nie, to i tak wyjdzie pewnie 1/2 abonamentu + 1/2 instalacji = do zniesienia.

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they
    start making vacuum cleaners."