  • Data: 2012-03-20 19:58:39
    Temat: kurtka richa
    Od: Rafrom <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Moja Jofama się już starzeje (puszcza wodę) i stanąłem przed dylematem
    na jaką kurtkę ją wymienić.

    Kumpel proponuje mi Rukkę z wyprzedaży za ok 1600 PLN
    taką jak ta:

    http://allegro.pl/kurtka-rukka-air-power-56-gore-oka
    zja-wyprzedaz-i2156738726.html

    ale znalazłem też dwie (fajne ?) kurtki Richa

    http://www.moto-akcesoria.pl/kurtka-tekstylna-richa-
    airmach-fluo-meska,p,54266

    http://www.moto-akcesoria.pl/kurtka-tekstylna-richa-
    rix-2-fluo-meska,p,54286

    Za rukką przemawia marka, ale sama kurtka jest dość stara chociaż
    nieużywana.

    Z kolei Richa ma odpinaną zarówno podpinkę jak i membranę oraz jest
    za...scie odblaskowa, a ja zwykle jeżdżę w kamizelce odblaskowej więc
    już bym nie musiał.

    Czy ktoś z Was jeździł w i może polecić Richę ?

    A może coś innego do ok 1600 PLN ?

    Rafał Romanowski