  • Data: 2012-03-24 20:47:23
    Temat: Re: kurtka richa
    Od: duddits <p...@R...tv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-24 20:30, amos pisze:
    > Nie jest to kurtka, ktora bym polecil. Nici niby karbonowe sie jakos
    > zmechacili, ale 3 pierwsze sezony po miescie dala rade (ostatni na
    > zmiane z kurtka letnia).

    Nie polecasz jej, a jednak dziwi Cię, że ktoś chce wydać wydać na kurtkę
    1.6kPLN. Może nie szarżuj z tymi przykładami za 1/4 ceny? :)

    > Kolejna mam RST z membrana + ociepleniem. Jestem bardzo zadowolony
    > ale mimo wszystko kosztowala niecale 800.
    > Nie neguje zakupu drozszych kurtek, choc ciekawi mnie ich
    > wytrzymalosc. Mam wrazenie, ze 3-4 sezony dla intensywnie uzywanej
    > kurtki tekstylnej to max.

    Nie wiem co rozumiesz przez intensywne użytkowanie. Moja kurtka
    Halvarsonssa też kosztowała coś około 800-900 złotych i spokojnie mogę
    ją polecić, ale to zależy od oczekiwań. Jeżdżę w niej już 3 sezon, ma
    membranę wodoodporną dryway+, wypinaną ocieplinę, otwierane nawiewy.
    Jeżdżę w niej w tzw. chłodne miesiące i bardzo sobie chwalę. Szwy
    nigdzie nie puściły czego nie mogę niestety powiedzieć o Modece Shield
    Pro, która w pierwszym sezonie rozeszła się wzdłuż głównego zapięcia :)
    A kosztowała mniej więcej tyle co ten Twój Roleff.

    Tego modelu kurtki już zdaję się nie produkują, ale jest z wyglądu i
    wyposażenia bardzo podobna do tej:
    http://4bikes.pl/halvarssons-platina-kurtka-tekstyln
    a-p-2406.html
    Jakość wykonania naprawdę bardzo przyzwoita.
    I sporo taniej niż Rukka ;)

    > Skora pewnie wytrzyma dluzej.

    Na przykład w deszczu? Odpowiednio zabezpieczona, może, ale do
    turystycznego jeżdżenia wybrałbym tekstylny, warstwowy komplet.
    Na chłodniejsze dni też mam wrażenie lepiej by się sprawdził choć robią
    różne ciekawe skórzane wynalazki z outlastem.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach